حرف وزارت‌خانه‌ها

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروز نیز طرح رتبه‌بندی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: ستاد ملی کرونا تا به اینجا موردی مبنی بر تعطیلی یا کم‌رنگ‌شدن مدارس اعلام نکرده و بهتر است دانش‌آموزان با رعایت موارد بهداشتی در کلاس حاضر باشند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم به منظور حمایت از مادران، گفت: در دولت سیزدهم اتفاق نظر وجود دارد که بیشترین حمایت از مادران به نسبت تعداد فرزندانی که دارند انجام شود و در این دولت قطعا اهمیتی که به مادران داده خوهد شد به نسبت تعداد فرزندانی که دارند و به دنیا می‌آورند، بیشتر از گذشته خواهدبود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: فضا برای دستیابی به اهداف بزرگ و راهبردی در این وزارتخانه فراهم و سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای تلاش جمعی در همین مسیر است.
وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه ای خطاب به وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد اسلامی بازگشایی کلاس های درس دانشگاه ها و مدارس را ابلاغ کرد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت آموزش حضوری گفت: والدین دانش آموزان نیز با مدارس همکاری داشته باشند و دانش آموزان را به مدارس بفرستند.
جواد اوجی اعلام کرد: که در دیدار و نشست های متعددی که با مقامات و شرک های توانمند نفت و انرژی روسیه داشته است توافقات و اسناد مهمی امضا شده که نتیجه آنها را مردم کشورمان بزودی خواهند دید.
وزیر اقتصاد اظهار داشت: در این جلسات دستاوردهای خوبی در تعاملات حوزه بالا دستی نفت و پتروپالایشگاه‌ها برقرار شد و در جلسه‌ای که با وزیر اقتصاد روسیه داشتم درباره 5 میلیارد دلار خط اعتباری به توافقاتی رسیدیم.

وزیر نفت با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی حجم صادرات نفت در دولت سیزدهم گفت: در مجموع وصول درآمدهای نفتی کشور بیش از چند برابر شده که حاصل افزایش میزان فروش و افزایش قیمت است.
وزیر نفت از مذاکرات ایران و روسیه در بخش‌های مختلف اقتصادی خبر داد و گفت: در بخش انرژی مذاکراتی با طرح روس داریم که هر زمان این مذاکرات به نتیجه رسید اطلاع رسانی خواهیم کرد و من فکر می کنم خبرهای خوبی در همکاری های انرژی ایران و روسیه در راه است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به این که بیشتر مردم و معلمان واکسیناسیون شده‌اند، مدارس باید با رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های ‌بهداشتی باز و معلمان در مدارس حضور داشته باشند تا چرخه آموزش و پرورش دچار مشکل نشود.