تازه‌ترین عناوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران اعلام کرد:

اجرای برنامه‌های استقبال از مهر ۱۴۰۳

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از طریق تدوین، ابلاغ و نظارت بر اجرای بهینۀ برنامه‌های آموزشی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت آموزشی و فرهنگی در تمام مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، تقویم آموزشی سالانه را در راستای رفت و آمد ایمن مردم پایتخت به اجرا گذاشت.
خوردن صبحانه به داشتن انرژی در طول روز کمک می کند. همچنین می توانید با انتخاب چند ماده غذایی مغذی در وعده صبحانه مغزتان را فعال تر از همیشه کنید.
سن دقیق شروع پیری یک سؤال پیچیده است که پاسخ واحدی برای همه ندارد. این مفهوم تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در این مقاله به برخی از آنها می پردازیم.
بیت‌کوین در طول هفته چندین بار شاهد کاهش قیمت به زیر ۵۸ هزار دلار بود و سرمایه‌گذاران اکنون این سوال را مطرح کردند چه زمانی حرکت دلسردکننده طولانی مدت قیمت به پایان خواهد رسید و چه سطوحی را باید از نزدیک نظارت کنند.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
سخنگوی «ستاد تکریم محمدعلی بهمنی» گفت: آئین بدرقه محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرای از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه _یازدهم شهریور_ از مقابل تالار وحدت (پهنه رودکی) انجام می‌شود.
مهاجم سابق استقلال گفت:معضلی که استقلال و شخص نکونام در این فصل به آن گرفتار هستند به نظرم به این بر می‌گردد که این چهره هنوز نتوانسته بین فاز دفاعی و حمله تیمش بالانس ایجاد کند.
سازمان آگهی های پرسون