تازه‌ترین عناوین

دارنده مدال نقره پرتاب وزنه بازی های پارالمپیک پاریس، گفت: در جریان این موضوع بودیم که رقبایم خطا کردند و بر همین اساس نیز اعتراض کردیم که به نتیجه رسید.

سوزش کف پا می‌تواند ناشی از آسیب عصبی، دیابت، عفونت‌ها یا مشکلاتی مانند پوشیدن کفش‌های نامناسب باشد. عوامل متعددی از جمله نوروپاتی محیطی، نوروم مورتون، سندروم تونل تارسال و کم‌کاری تیروئید می‌توانند به این مشکل منجر شوند. شناسایی علت دقیق و مدیریت مناسب آن برای کاهش علائم و بهبود کیفیت زندگی ضروری است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: در حالی که رشد ۸ درصدی را توقع داریم اما روزانه ۷ تا ۸ ساعت قطع برق داریم که علاوه بر خسارت، عدم‌النفع آن نیز بسیار زیاد است که برای حل این مشکل کار بزرگی صورت گیرد.
درپی طولانی شدن صف وام ازدواج سکاندار وزارت اقتصاد، پیشنهادی مبنی بر فراهم شدن امکان دریافت وام غیر نقدی ازدواج مطرح کرده و بانک مرکزی نیز اعلام کرده که که از فردا ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تازه از سوی شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری اختصاص داده می‌شود؛ بنابراین باید منتظر کوتاه شدن صف وام ازدواج باشیم.
در این مقاله، با مناسب ترین پرده برای دکوراسیون اداری و محیط کار آشنا می شوید. پرده های اداری در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.
سازمان آگهی های پرسون