تازه‌ترین عناوین

تأخیر در بازسازی ورزشگاه آزادی، پرسپولیس و استقلال با به ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی لیگ نخبگان آسیا روی آورده‌اند. حضور ستاره‌هایی نظیر رونالدو و مانه، چالش‌های زیرساختی و مدیریتی این ورزشگاه با ظرفیت محدود را پیچیده‌تر کرده است.
مسعود پزشکیان در حالی به‌تازگی سکان امور دولت را به دست گرفته که بر اساس قانون بودجه سال جاری، مکلف است با منابع حاصل از اجرای هدفمندی یارانه‌ها به میزان ۳۱۵ همت، طرح کالابرگ الکترونیک را برای ۱۹ میلیون خانوار ایرانی اجرا کند. تازه‌ترین سخنان معاون وزیر کار نیز مهر تاییدی است بر ادامه این طرح در دولت چهاردهم اما احتمالا با شکل و شمایل جدید. علیرضا عسگریان وعده داده که در مورد نحوه اجرای کالابرگ الکترونیکی هفته آینده تصمیم‌گیری می‌شود.
رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین از ارائه بیش از سه میلیون و 283 هزار مورد خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این مدت 15 هزار و 778 نفر با علائم گرمازدگی در درمانگاه های پایانه های مرزی درمان شدند.
سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: مطابق قانون آموزش کشور مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، زمان بازگشایی مدارس اول مهر است و تقویم زمان حضور برای نوآموزان اعلام می‌شود.
شهردار «سانتورینی» هشدار داد که اگر تاثیرات هجوم گردشگران به این جزیره، که به محبوب‌ترین مقصد یونان تبدیل شده است، مهار نشود، «سانتورینی» نمی‌تواند خود را نجات دهد.
سازمان آگهی های پرسون