تازه‌ترین عناوین

فال روزانه رازهایی را برایت فاش می‌کند که باور نمی‌کنی. آماده‌ای تا بدانی امروز یکشنبه 11 شهریور 1403 چه اتفاقات هیجان‌انگیزی انتظارت را می‌کشد؟
در موقعیت رقابت، مقایسه خود با فردی که بدبیاری آورده است، احساس لذت ایجاد می‌کند. در موقعیت پرخاشگری، مواجهه فردی خارج از گروه (برای مثال عضوی از یک تیم ورزشی یا حزب سیاسی مخالف) با رخداد منفی که باعث تحکیم هویت اجتماعی اعضای گروه فرد شود، در او احساس لذت ایجاد می‌کند.
تمام موزه‌ها، کاخ‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی زیرنظر وزارت میراث فرهنگی دوشنبه ۱۲ شهریور ماه 1403 تعطیل است.
تیم استقلال تا چند روز دیگر باید در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به میدان برود و بازی‌های سنگین و سخت خود را آغاز کند.
یک کارشناس با تشریح اولویت‌های دولت چهاردهم در آغاز فعالیت، بر لزوم اجرای ۴۰ درصد قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و تامین منابع و فرمت اجرایی آن تاکید کرد و گفت: در راستای شعارهای دولت،‌ مردم منتظرند نشانه‌های تغییر و تحول در رویکرد اجرایی دولت را برای تحقق مطالبات و خواسته‌های خود ببینند.
زهرا شمس‌احسان؛ عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن اشاره به اهمیت مدیریت یکپارچه مجموعه‌های این چنینی، به نقش مهم گردشگری شهری در توسعه‌ درآمدهای پایدار اشاره کرد.
سازمان آگهی های پرسون