تازه‌ترین عناوین

رئیس اقلیم کردستان عراق تاکید کرد: در نشست با رئیس جمهور اسلامی ایران تاکید داشتیم که به هیچ عنوان از خاک اقلیم کردستان عراق علیه جمهوری اسلامی ایران نباید استفاده شود.
رییس دانشگاه تبریز اظهار کرد: حفاظت از منابع انسانی، منابع مادی، زیرساخت‌ها و مقابله‌ با انواع خطرها از جمله موضوعات مهمی است که در بحث پدافند غیرعامل مطرح می‌شود و دانشگاه تبریز در این حوزه ها دارای توانایی علمی و تحقیقاتی است.
منجم تجهیز و توسعه فعالیت های جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی را رو به رشد و قابل توجه خواند و ادامه داد: در این راستا امروز تعداد ۴۰ دستگاه خودروی جدید با تمام امکانات مورد نیاز به ناوگان عملیاتی هلال احمر استان اصافه می شود که در مواقع بحرانی و وقوع حوادث مختلف می تواند امنیت و آسایش را برای هموطنان به ارمغان آورد.
پیشنهاد نایب رییس کمبسیون اصل نود مجلس به دولت:

به سمت رفع فیلترینگ برویم

نایب رییس کمبسیون اصل نود مجلس گفت اکنون که کشور ما در شرایط عادی است به رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و اعضای شورای عالی فضای مجازی پیشنهاد می‌دهم به سمت رفع فیلترینگ قدم بردارند.
«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه عنوان کرد که با «ولودیمیر زلسنکی» رئیس‌جمهور و «آندری سیبیها» وزیر خارجه اوکراین درباره با حملات به خاک روسیه با استفاده از تسلیحات دوربرد گفت‌وگو کرده است.

این روزها، تبلیغات بلاگرها در حوزه سلامت به شدت افزایش یافته و جایگزین اطلاعات علمی معتبر شده است. این موضوع نه تنها موجب گمراهی مردم می‌شود، بلکه می‌تواند عواقب جدی برای سلامت عمومی به دنبال داشته باشد.

سازمان آگهی های پرسون