تازه‌ترین عناوین

علیرضا خمسه بازیگر شناخته‌شده سینما، تئاتر و تلویزیون درباره مشکلات سریال‌های کمدیِ امروز و عدم ماندگاری‌شان و همچنین بازگشت باباپنجعلی به سریال «پایتخت» توضیحاتی داد.
علیرضا خمسه بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون درباره مشکلات سریال‌های کمدیِ امروز و عدم ماندگاری‌شان و همچنین بازگشت باباپنجعلی به سریال «پایتخت» توضیحاتی داد.

دادستان‌های فرانسه با استفاده از یک قانون جدید سخت‌گیرانه که مشابه بین‌المللی ندارد و مدیران فناوری را برای فراهم کردن امکان فعالیت‌های مجرمانه در پلتفرم‌هایشان، مجرم قلمداد می‌کند، رئیس تلگرام را دستگیر کردند اما آیا موفق می‌شوند او را محکوم و زندانی کنند؟
دریل جزو آن وسیله هایی است که در هر خانه و حرفه ای باید وجود داشته باشد. بسیاری نیز بنا به سلیقه و نوع کاربری که دارند نوع شارژی آن را به برقی (سیم دار) آن ترجیح می دهند. اما نکته این است که هنگام خرید این وسیله چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهیم. در این راهنمای خرید دریل شارژی مطالبی را بیان خواهیم کرد که شاید هر فروشنده ای به آن اشاره نکند.
خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیس شورا امروز محکم ایستاده تا کارمندی حق و حقوق خود را بگیرد. برای افزایش ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی حقوق یک کارمند باید استعلام بگیریم و می بینیم بعضاً مدتها زمان می برد.
رئیس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران ساعت آغاز به کار مدارس ۷:۳۰ تا ۸ صبح خواهد بود.
مطابق آخرین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در مرداد ۱۴۰۳ متوسط قیمت مسکن به ازای هر مترمربع ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در مقایسه با ماه قبل (تیرماه) ۱.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
امروزه، امکان اجاره سوئیت گرفته تا یک کلبه دنج، به‌ راحتی وجود داشته و می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن یک کلبه چوبی یا ویلای لوکس را رزرو کرد. اگر شما نیز به اجاره ویلا کردان علاقه‌مند هستید، بهتر است که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه، مهم‌ترین نکات پیرامون ویلا کردان را ارائه کرده و جذاب‌ترین مزایای وقت‌گذرانی در این منطقه را مطرح خواهیم کرد.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
سازمان آگهی های پرسون