تازه‌ترین عناوین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۸ شهریور) در شرایط قابل قبول است.
مهاجم ایرانی اینتر برای برای دیدار مقابل منچسترسیتی، به کشور انگلیس سفر کرد.
این روزها ارتقای کیفیت اینترنت به یکی از مطالبات کاربران تبدیل شده و وزیر ارتباطات هم اخیرا اعلام کرده است که این موضوع را به صورت جدی در وزارت ارتباطات دنبال می‌کنند و امیدوارند در آینده نزدیک در زمینه ارتقای کیفیت ارتباطات و دسترسی‌ها خبرهای خوبی به مردم بدهند.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
مرحوم رایکوف، مرحوم یوگنی سکوموروخوف، رولند کخ، صمد مرفاوی، پرویز مظلومی و فرهاد مجیدی ۶ سرمربی اسبق استقلال بوده‌اند.
فرزند کروبی با بیان اینکه روال حصر همان روال سابق است، گفت: ماموران امنیتی کماکان کنار آپارتمان محل سکونت حاج آقا حضور دارند و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وزارت امور خارجه لبنان، حمله رژیم صهیونیستی را که منجر به انفجار شماری از پیجرهای مورد استفاده شهروندان لبنانی و برجای گذاشتن ۹ شهید و هزاران زخمی شد، به شدت محکوم و اعلام کرد از رژیم صهیونیستی در این باره به شورای امنیت شکایت خواهد کرد.

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان ضمن محکوم کردن انفجار دستگاه‌های ارتباطی در این کشور، از سازمان ملل خواست، مسوولیت خود را در قبال این حادثه برعهده بگیرد.

سازمان آگهی های پرسون