تازه‌ترین عناوین

کارشناس مالی بعد از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند نظر نهایی خود را اعلام کرد و بر این اساس دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و فعلی تراکتور طلبی از سرخپوشان ندارد.
بسیاری از والدین از خود می پرسند که تا چه حد داد و فریاد زدن بر سر کودکان به آن ها آسیب می رساند. می توان گفت که این صدمه بستگی به شدت و نوع این فریاد ها دارد.
قیمت بلیط هواپیما به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب مسافران، همواره مورد توجه و بررسی قرار گرفته است. این قیمت‌ها تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله هزینه‌های عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی، تقاضای بازار، رقابت، زمان سفر و سیاست‌های دولتی قرار دارند. در این مقاله، به‌ بررسی مهم‌ترین عوامل و نحوه تأثیرگذاری آن‌ها بر قیمت بلیط هواپیما خواهیم پرداخت.
گل مژه نوعی عارضه پوستی است که روی پوست پلک ایجاد می‌شود و در بیشتر مواقع دردناک است. اگر گل مژه به درستی درمان نشود، ممکن است در موارد شدیدتر به عمل جراحی نیاز داشته باشد.
رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه کشتی همیشه در المپیک بار مدال‌آوری ورزش ایران را به دوش کشیده است، گفت: برخی روسای فدراسیون ها ۲ سال مانده به المپیک می روند قول مدال می‌دهند و وزیر را گول می زنند تا سریعتر پول بگیرند.
یک سایت روسی مدعی شد به دلیل روابط سیاسی بین ایران و آلبانی، کشتی‌گیران ایرانی همچون سال قبل نمی‌توانند در این کشور به روی تشک بروند و از حضور در مسابقات جهانی محروم خواهند شد.
سازمان آگهی های پرسون