تازه‌ترین عناوین

آریانا سعید، ستاره پاپ افغانستان با انتشار تصویری از خود در هواپیمای نظامی آمریکا اعلام کرد از افغانستان خارج شده و به دوحه رسیده است.
«زیبا کاوه‌یی» متخصص تغذیه گفت: براساس این تحقیقات، تا کنون انتقال ویروس از راه شیر مادر و جفت به اثبات نرسیده است بر عکس پادتن های موجود در شیر مادر امکان ایمنی شیرخوار را در برابر ویروس و سایر عفونت‌ها می‌تواند فراهم کند.
اگرچه آب آشامیدنی بهترین راه برای هیدراته کردن است، شما می‌توانید بدن خود را با خوردن غذاهای خاص هیدراته کنید که درگزارش پیش روی تان درباره آن ها بیشتر می خوانید.
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور درباره مداحی جنجالی و منتشر شده از هیئتی در مشهد که بدون ماسک و رعایت فاصله شعری را می خواندند، گفت: گاهی پیش می آید که بعضی مداحان از سر ناآگاهی اشعاری را در قالب مداحی می‌خوانند که جای بسی تاسف دارد زیرا با این کار باعث می شوند، دشمن از این صحنه ها و این گونه اشعار سوء استفاده کند و به کل جامعه مداحان و هیئت های مذهبی نسبت دهند، در صورتی که واقعیت این نیست.
استرس و به مرور زمان باعث به خطر افتادن سلامت میشود پس باید برای رهایی از استرس از ترفندی مناسب و موثر استفاده کنید.
سومین فصل از کاوش‌های باستان‌شناسی گورستان «مرسین چال» در استان سمنان به کشف یک ریتون (تکوک) از جنس سفال با نقش بز کوهی متعلق به دوره اشکانی منجر شد.

تیم هندبال رعد پدافند آمل به مصاف سپاهان نوین رفت که این دیدار با تساوی ۲۷ بر ۲۷ به اتمام رسید.
روابط عمومی روبیکا اعلام کرد: این مجموعه هیچگونه مجوزی از ساترا نداشته است که ساترا بخواهد آن را باطل کند.
سازمان آگهی های پرسون