تازه‌ترین عناوین

ایران خودرو خبر توقف تولید 5 محصول خود را تکذیب و اعلام کرد قصد دارد محصولات سورن، پارس، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۶ و رانا را با به‌روزرسانی برخی امکانات رفاهی و ایمنی جدید و بر اساس تقاضای بازار و مشتریان تولید کند.
گزینه پیشنهادی وزارت ورزش:

برای گرفتن رأی اعتماد سوءاستفاده نمی کنم!

حمید سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در پیامی بیان کرد از هیچ شخص یا نهادی نخواسته‌ام برای این انتخاب و اخذ رای اعتماد، از ظرفیت وزارت ورزش و جوانان و نهادهای تابعه سوء استفاده شود.
وزارت خارجه سه کشور اروپایی طرف برجام، بدون اشاره به اینکه از تعهداتشان در برجام عدول کرده‌اند در بیانیه‌ای مشترک از گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره غنی‌سازی ایران ابراز نگرانی کرده‌اند.
واکنش پسر احمد شاه مسعود علیه طالبان؛

قیام خواهم کرد

پسر احمد شاه مسعود، یکی از رهبران فقید افغانستان اعلام کرد: علیه گروه طالبان در افغانستان قیام جدیدی برپا خواهم کرد.
منابع خبری پاکستان امروز مصادف با دهم محرم گزارش دادند: انفجار تروریستی در حین برگزاری عزاداری به مناسبت عاشورای حسینی در ایالت پنجاب در شرق این کشور ده‌ها زخمی برجای گذاشت.
آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها 28 مرداد 1400؛

قیمت بیت کوین زیر 45 هزار دلار

ناکامی های متوالی ارز رمزنگاری شده اول بازار طی 24 ساعت گذشته نیز ادامه داشته است. این دارایی چند روز پیش به مرز 48000 دلار رسیده بود، اما ناتوانی آن در شکست مقاومت های بعدی باعث شد که این دارایی به شدت سقوط کند. به این ترتیب، در عرض چند ساعت، قیمت BTC ابتدا به زیر 46000 دلار و سپس تا مرز 45000 دلار افت پیدا کرد.

پژوهشگران در بریتانیا گفته‌اند روش جدیدی برای آزمایش سریع بیماری کووید۱۹ ابداع کرده‌اند که نتیجه را در زمانی کمتر از ۳ دقیقه مشخص می‌کند.

در طرح پیش‌فروش یک ساله ایران خودرو، قرار است پنج خودروی پژو ۲۰۷، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس دستی و اتوماتیک عرضه شود. مهلت ثبت‌نام در پیش‌فروش ایران خودرو شنبه ۳۰ مرداد ماه است.

سازمان آگهی های پرسون