تازه‌ترین عناوین

در اثر ابتلا به کرونا؛

سردبیر وب‌سایت پرس تی‌وی درگذشت

ماهان عابدین، سردبیر میز بریتانیای وب‌سایت پرس تی وی، شبکه خبری انگلیسی‌زبان صداوسیما در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
محققان ایتالیایی یک سیستم رباتیک برای افراد دیابتی ابداع کرده اند که به اندازه یک موبایل تاشو است و داخل شکم ایمپلنت می شود تا در صورت نیاز انسولین آزاد کند.
ریزش مو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند اما باید به دنبال راهکاری برای جلوگیری از آن باشند.
یادداشت میهمان؛

بازی ۲ سر برد ایران با غرب

انتظار برای فروپاشی ایران از درون را نیز دیگر کسی جدی نمی‌گیرد و اگر راهبرد مزبور بنای وقوع داشت در دوره ترامپ صورت می‌گرفت.

یافته‌ها نشان داده است دریافت دو دوز از این نوع واکسن به طور موثر می‌تواند باعث تولید سلول‌های ایمنی مانند سلول‌های B شود. سلول‌های B در مواجهه با ویروس کرونا به آن می‌چسبند و مانع از آن می‌شوند که ویروس سلول‌های سالم بدن را آلوده کند.
آزمایش‌های جدید بر روی موش‌ها فرآیندی کلیدی را نشان می‌دهد که طی آن مغز برای سوزاندن "چربی احشایی"(Deep Fat) با سیستم ایمنی بدن ارتباط برقرار می‌کند. این اولین باری است که دانشمندان ارتباطی عصبی-ایمنی برای کنترل چربی بدن یافته‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: شرور قاتلی که پس از ارتکاب جرم، از استانهای غربی کشور به شهر تهران گریخته بود، در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که مخاطب های خاصی دارید و میخواهید فعالیت آن ها را در اینستاگرام به صورت مخفی دنبال کنید. میتوانید به راحتی روزانه پست های آن ها را بدون آنکه طرف مقال بفهمد مشاهده کرده و فعالیت های آن اکانت را زیر ذره بین خود قرار دهید.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 30 مرداد 1400؛

قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار رسید

درست دو روز پیش یعنی 19 آگوست (28 مرداد)، وضعیت چشم انداز بیت کوین نسبتاً منفی به نظر می رسید. ارزش این دارایی ظرف چند ساعت چندین هزار دلار کاهش یافت و به زیر 44000 دلار رسید.

پس از تعطیلی تقریبا دو هفته‌ای سینماها نمایش فیلم‌ها از فردا یکشنبه ۳۱ مردادماه از سر گرفته می‌شود.

سازمان آگهی های پرسون