در میاندوآب رخ داد؛

دزد داروهای بیمارستان عباسی به دام افتاد

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: با تلاش ماموران آگاهی این شهرستان سارق اموال و داروهای بیمارستان عباسی در کمتر از چهار روز دستگیر شد.
تصویر دزد داروهای بیمارستان عباسی به دام افتاد

به گزارش سایت خبری پرسون، سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از انبار دارویی و ملزومات بیمارستان "عباسی" رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران آگاهی و حراست شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق در نیمه‌های شب به سرقت اموال و همچنین داروهای بیمارستان عباسی اقدام کرده، افزود: داروهای مسروقه در درمان بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار می‌گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ اضافه کرد: در ادامه ماموران آگاهی میاندوآب به کمک حراست شبکه بهداشت و درمان با انجام تحقیقات میدانی و سپس حین فروش ملزومات پزشکی توسط سارق، با در دست داشتن حکم دادستانی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

حیدری با بیان اینکه سارق به تمام جزئیات سرقت دارو خود معترف شد، اظهار داشت: ارزش داروهای سرقتی ۶۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

میاندوآب دارای ۲ واحد بیمارستانی عباسی و فاطمه (س) است و تنوع پزشکان متخصص در تخصص‌های مختلف موجب شده تا این شهرستان به یکی از قطب‌های درمانی در جنوب آذربایجان‌غربی تبدیل شود.

این شهرستان با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت در آذربایجان‌غربی پس از ارومیه و خوی است.

منبع : رکنا

363078