تازه‌ترین عناوین

پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی سال ۱۴۰۰ که دانشگاه آزاد اسلامی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند، تا پایان امروز شنبه ۱۰ مهر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند.
اس‌اندپی ۱.۲ درصد جهش کرد و به ۴,۳۵۷.۰۴ دلار رسید در حالی که کامپوزیت نزدک ۰.۸ درصد رشد کرد و به ۱۴,۵۶۶.۷۰ واحد بازگشت.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان:

سیل ۲۰ میلیارد تومان به گیلان خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از خسارت حدود ۲۰ میلیارد تومانی سیلاب به استان به ویژه آستارا، خبر داد.
حق پخش به‌عنوان مهمترین رکن درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال سال‌هاست که از سوی صداوسیما به باشگاه‌ها پرداخت نشده و این مساله می‌تواند چالشی برای رئیس جدید رسانه‌ملی باشد.
عرضه های امروز(شنبه) طبق روال روزهای شنبه سیمانی ها از نوع تیپ یک و دو و عرضه های فردا(یکشنبه) از نوع تیپ 5، مرکب، پوزولانی و پوزولانی ویژه، سفید و پرتلند آهکی خواهد بود؛ که البته ممکن است به حجم عرضه روز یکشنبه افزوده شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده نساء سنگین و این محور دارای بارش باران است.
قابل توجه متقاضیان جویای کار؛

در شرکت فولاد خوزستان استخدام شوید

شرکت فولاد خوزستان در پی تامین نیروی انسانی متخصص و مجرب در فراخوان جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون اقدام به انتشار آگهی کرده است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه نرخ مرگ و میر در میان واکسن نزده ها بیشتر است از مردم درخواست کرد تا نسبت به تزریق واکسن کرونا اهتمام داشته باشند.
فرماندار گناوه گفت: وقوع دو زمین لرزه بامداد روز جمعه در گناوه ۳ مصدوم بر جا گذاشت و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.
بازیگر سینما و‌ تلویزیون گفت: متاسفانه با خبر شدیم فتحعلی اویسی بازیگر تلویزیون و‌ سینما به کما رفته است و حال خوبی ندارد.
سازمان آگهی های پرسون