تازه‌ترین عناوین

قیمت هر دلار امروز دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۷ هزار و ۴۸۰ تومان رسید.
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران‌ با 138 هزار تردد‌، آزادراه تهران-کرج‌ با 131 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج با 130 هزار تردد‌ ثبت شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با هدف‌گذاری تسهیل دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به قطعات اصلی و افزایش سهم بازار، رکورد فروش روزانه و ماهانه خود را در روز پایانی شهریورماه امسال پشت سر گذاشت.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۵ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۳۱۶ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۸۱۶ هزار و ۱۲۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۲ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۹۱۳ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
متن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) به وسیله پیامک، عکس نوشته، اس ام اس، عکس، شعر، دلنوشته، استوری و پیام در روز ۲۳ شهریور مصادف با هفتم صفر (روز شهادت امام دوم شیعیان به روایتی) مرسوم است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد؛

14 مهر؛ اولین نشست شورای عالی مسکن با حضور رئیسی

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تشکیل اولین جلسه شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور به منظور سرعت بخشیدن به اجرای قانون جهش تولید مسکن خبر داد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ ای به بانک های عامل ابلاغ کرد؛

تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

بانک مرکزی طی بخشنامه‌ ای تمدید مهلت ثبت‌ نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌ وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا و نیز حوزه‌ های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی را به بانک‌های عامل ابلاغ کرد.
به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری در چلگرد؛

تیم‌های ارزیاب به محل حادثه در چهارمحال و بختیاری اعزام شدند

تیم‌های اورژانس و هلال‌احمر به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری در چلگرد استان چهارمحال و بختیاری به منطقه اعزام شدند، تاکنون خسارت‌هایی به منازل مسکونی و زیرساخت‌ها گزارش‌شده است
میانگین مساحت آپارتمان‌های مسکونی به اجاره رفته در شهر تهران عموما بین 70 تا 80 مترمربع است و به گفته واسطه‌ها، بیش از نیمی از متقاضیان اجاره مسکن در هنگام مراجعه به آنها، تقاضای واحدهای کوچک و میان‌ متراژ می‌کنند، چراکه رهن و اجاره پیشنهادی این واحدها با بودجه آنها هماهنگی بیشتری دارد.
ارسال متن تسلیت بیست و هشت صفر، سالروز درگذشت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن (ع) به وسیله پیامک، عکس نوشته، اس ام اس، عکس، شعر، دلنوشته، مسیج، استوری، پست اینستاگرام و پیام در اواخر ماه صفر مرسوم است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 از آغاز به کار طرح خانواده یار در شرق پایتخت با هدف تحکیم و تقویت بنیان خانواده و تسهیل دسترسی به نظام خدمات مشاوره خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون