طرح خانواده یار اجرا می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 از آغاز به کار طرح خانواده یار در شرق پایتخت با هدف تحکیم و تقویت بنیان خانواده و تسهیل دسترسی به نظام خدمات مشاوره خبر داد.

تصویر طرح خانواده یار اجرا می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی توسلی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13تهران درباره اجرای طرح خانواده یار اظهار داشت: شهردار تهران در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حمایت از نهاد خانواده توجه ویژه ای دارد لذا با توجه به افزایش مشکلات زندگی در دنیای امروز و بروز معضلات و چالش های روحی و روانی گوناگون خانوادگی، حساسیت و دقت نظر مردم برای برطرف ساختن معضلات بیش از پیش اهمیت یافته است.

وی افزود: از این رو، طرح خانواده یار در دو قالب مشاوره خانواده و کودک و نوجوان ویژه بانوان ساکن محلات سیزده گانه، زنان سرپرست خانوار و بانوان شاغل در شهرداری منطقه دو روز در هفته روزهای یکشنبه و دوشنبه از سوی اداره بانوان در منطقه ۱۳ اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات مشاوره در زمینه‌های مورد درخواست مراجعین از قبیل برنامه‌ریزی، مهارت آموزی، حمایتی، آموزشی و... ارائه می‌شود که طی بازه های زمانی مشخص، وضعیت مراجعان مجدد بررسی و در صورت نیاز، خدمات مشاوره ادامه می‌یابد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اختصاص و آماده سازی فضای مناسب در مجموعه فرهنگی ، ورزشی و آموزشی شهربانو ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات این طرح می‌توانند با اداره بانوان به شماره ۹۶۰۳۹۵۱۲ تماس گرفته و در این طرح ثبت نام کنند.

توسلی یادآور شد: در راستای اجرای این طرح و آگاهی خانواده‌ها، اطلاع رسانی از طریق نصب بنرهای پرتابلی و شبکه‌های مجازی صورت گرفته است.

منبع: فارس

363540