تازه‌ترین عناوین

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از به سرقت رفتن گوشی تلفن همراهش خبر داد.
روز 25 نوامبر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان نامگذاری شده که در این بخش از منگومگ جدیدترین پیام و متن ادبی روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان ۹۹ با عکس نوشته و عکس پروفایل و پوستر امسال و اس ام اس و پیامک را برای شما گرداوری کردیم.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۹ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۱۸ نفر رسیده و مرگ پنج میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۰۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است همچنین ۲۳۴میلیون و ۴۰۰ هزار و ۶۵۰ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نرخ اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متاهلی) در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۴ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهارشنبه 3 آذر 1400 فال روزانه را بخوانید.
رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: وقتی ما واکسن می‌زنیم تا زمانی که دز دوم و سوم را نزده‌ایم، نه تنها از بیماری مصون نیستیم، بلکه به علت سهل انگاری و احساس امنیت کاذب، بیشتر در معرض خطر ابتلا قرار می‌گیریم.
همزمان با اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از اول آذرماه، سفر با وسایل نقلیه عمومی و استفاده از مراکز اقامتی، مشروط به ارائه کارت واکسن و یا تست PCR منفی شده صورت میگیرد درحالی‌که همچنان سفر به شهرهای قرمز و نارنجی جریمه دارد.
سازمان آگهی های پرسون