تازه‌ترین عناوین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفی هوای پایتخت شامگاه چهارشنبه چهارم مهر 1403 در شرایط بنفش یعنی بسیار ناسالم برای همه گروه‌های سنی قرار گرفت.

وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد بیش از ۱۲ شرکت و کشتی را به دلیل مشارکت در انتقال نفت خام و گاز مایع ایران به سوریه و شرق آسیا تحریم کرده است.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین امروز (چهارشنبه) در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نسبت به وقوع «فاجعه هسته‌ای» هشدار داد و مدعی شد که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای حمله به نیروگاه‌های هسته‌ای اوکراین است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، افشای لاپوشانی عمدی «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا بر واقعیت گرسنه نگه داشتن مردم نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی با همدستی «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور در کنگره و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه را نشانه دیگری از دست داشتن دولت آمریکا و بایدن و بلینکن در جنایت نسل کشی فلسطینی‌ها دانست.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره احتمال وقوع تنش دمایی و فعالیت سامانه بارشی در استان تهران هشدار داد و گفت: شهروندان تا حد امکان از فردا پنجشنبه تا روز دوشنبه نهم مهرماه از حضور در نواحی کوهستانی و اتراق کنار رودها پرهیز کنند.

بانک ملت در این آزمون از بین متقاضیان مقطع تحصیلی لیسانس و در رده های شغلی بانکدار و کاردان در حوزه های حقوقی، ساختمان و فناوری اطلاعات نیرو استخدام می کند.
سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین:

جانبازان شهدای زنده و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند

سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند یادآور شد: این عزیزان، اسوه‌های استقامت و ولایت‌مداری و نماد مجاهدت در راه اسلام هستند که با وجود سختی و مرارت‌های فراوان، حامی ارزش‌های انقلاب و خون همرزمان شهیدشان بوده‌اند.
سازمان آگهی های پرسون