تازه‌ترین عناوین

رزومه ها بخش مهمی از تلاش برای جستجوی شغل محسوب می شوند. اگر بدنبال شغل رویایی تان هستید، باید سروسامانی به ظاهر رزومه تان بدهید و از اشتباهات رایج اجتناب کنید.
مدتی قبل شهرداری تهران بنرهایی در سطح شهر برای تبلیغ فرزندآوری نصب کرده بود که در آنها از تصویر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی استفاده شده بود و با واکنش کاربران فضازی مجازی روبرو شد که در ادامه بخشی از این پیام ها را می خوانید.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و ۲هزار و ۲۹۲ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند.
یک کارشناس ارز دیجیتال:

آرامش به بازار رمزارز بازگشت

یک کارشناس حوزه ارزهای دیجیتالی گفت: بیت‌کوین در چند روز گذشته در یک محدوده خاص نوسان داشت و باتوجه به کاهش قیمتی بسیاری که در ابتدای سال ۲۰۲۲ تجربه کرد، حالا سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها کمی آرامش خاطر پیدا کرده‌اند.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان محیط زیست مجوز ارزیابی انتقال آب خزر به سمنان را دو سال پیش صادر کرده اما با توجه به ابعاد پروژه تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته است.
«زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جاسوسی «جیمز باند» رکورد گینس را برای بزرگترین انفجار تک برداشتی تاریخ سینما شکست.

کانال تلگرامی خانه شجریان، نسبت به انتشار عکسی از حضور عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی دولت سیزدهم بر مزار استاد آواز ایران، واکنش نشان داد. 

زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه و ۵ ثانیه روز ۲۶ دی ماه سالجاری ۱۴ کیلومتری زنگلان در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.
اتاق اصناف ایران از جشنواره فروش فوق العاده نوروزی، از سوی واحدهای خرده فروشی و بدون برپایی نمایشگاه تجمعی از اول بهمن ماه خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون