تازه‌ترین عناوین

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: رشد قیمت گوشت قرمز در بازار طی روزهای گذشته قابل مدیریت است و تداومی ندارد؛ وزارت جهادکشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام نیز از محل ذخایر خود نیاز بازار را تامین می‌کنند.
رئیس کل بانک مرکزی در احکامی جداگانه‌، افشین خانی را به سمت معاون ارزی، ابوذر سروش را به سمت معاون نظارت و محسن کریمی را به سمت معاون بین‌الملل بانک مرکزی منصوب کرد.
بزرگترین تولید کنندگان نیشکر در دنیا؛ برزیل، هند، تایلند، چین و استرالیا میباشد. در کشور ما با رشد هفتاد درصدی در سال ۱۴۰۰ ؛ تولید نیشکر بالغ بر هفت میلیون تن رسیده است.
قطب نیشکر در ایران؛ استان خوزستان، مازندران و برخی از شهر های استان گیلان میباشد.
کشت نیشکر در خوزستان از اواخر مرداد آغاز و تا آخر مهر ادامه دارد ولی در استان مازندران کشت آن در اوایل بهار آغاز میشود.
در خوزستان برداشت آن عموماً در اوایل بهار و در مازندران در اواخر پاییز یا اوایل زمستان انجام میشود.

این محصول دارای کربوهیدرات ، پروتئین ، کلسیم ، فسفر ، آهن ، زینک (روی) ، پتاسیم ، ویتامین ای بی سی است . باعث کاهش وزن و جوان سازی پوست و از بین بردن آکنه ( در صورت استفاده موضعی ) ، ازبین بردن بوی بد دهان میشود و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری میکند .
برای افراد مبتلا به دیابت مناسب میباشد . سموم را از بدن دفع میکند و باعث درمان عفونت های دستگاه ادراری میشود . سیستم ایمنی را بالا میبرد .
هیچ وقت آب نیشکری که پانزده دقیقه بیرون از یخچال بوده را استفاده نکنید چون باعث اثرات منفی روی معده و روده میگذارد .
محمود مختاری، تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو که سابقه‌ی نیم قرن فعالیت در صدا را داشته است، پس از تحمل دوره‌ای بیماری، شامگاه شنبه (۲۵ دی ماه) درگذشت.
همه‌ی ما علاقه داریم که در چشم دیگران جذاب‌تر به نظر برسیم. گاهی این تصور وجود دارد که افراد جذاب، به طور ذاتی از این موهبت برخوردار هستند و جذابیت ویژگی منحصر به فردی است که تنها در برخی افراد وجود دارد.
یکی از پزشکان اورژانس نیویورک توضیحاتی در رابطه با این موضوع ارائه کرده که بیماران کووید-۱۹ بسته به اینکه کدام دُز از واکسن‌ کرونا را دریافت کرده‌اند معمولا چه علائمی دارند.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان "در آزمون استخدامی امسال ۳۴هزار نفر در استان‌های مختلف کشور جذب خواهند شد"، از این آزمون را اعلام کرد.
شناسایی کسانی که خودشیفته هستند در اوایل شکل‌گیری رابطه، کار چندان ساده‌ای نیست. به‌علاوه که بی‌ثباتی رفتاری و ترفندهایی که چنین کسانی از آنها بهره‌ می‌برند باعث می‌شود به خود شک کنید و از خود بپرسید که نکند شما تقصیرکار بوده باشید که رابطه به اینجا رسیده است.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: با بررسی دستگاه های امنیتی و انتظامی مشخص شد که صدای شنیده شده در همدان ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.
معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: با توجه به سویه جدید ویروس کرونا و افزایش ابتلا در روزهای اخیر، همچنان از همه شهروندان عزیز خواهشمندیم نسبت به رعایت نکات بهداشتی و مراجعات حداقلی بویژه در روزهای آخر هفته مانند سنوات گذشته با این سازمان همراهی کنند.
سازمان آگهی های پرسون