تازه‌ترین عناوین

در بررسی تحلیلی حملات حزب الله، بببینید که موشک‌های لبنانی چگونه از دفاع لایه‌ای رژیم صهیونیستی گذشتند و به اهداف برخورد کردند. حزب الله با حملات اخیر خود به مواضع رژیم صهیونیستی در قلب اراضی اشغالی از چند لایه دفاعی و حلقه‌های دفاعی این رژیم عبور کرده و با موفقیت به اهداف خود اصابت کرده است.
ساعات تعطیلی مدارس و ازدحام جمعیت در مقابل درب مدارس

توصیه های رئیس پلیس راهور درخصوص ازدحام سرویس ها در مقابل درب مدارس

سرهنگ سید علی آسیایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قزوین در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، توصیه هایی در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی به مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان ارائه کرد.
فوق تخصص مغز و اعصاب گفت: فراموش‌کاری بعضی موارد همچون فراموش کردن مکان قرارگیری یک شی به‌دلیل استرس‌ها و دغدغه‌های روزمره به‌طور معمول گاهی اتفاق می‌افتد و ممکن است نشانه بیماری آلزایمر نباشد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بود و این را بدانید اگر اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در این بازی حضور داشت، قطعا شرایط متفاوت بود و پرسپولیس موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال پیدا می کرد.
فلاحت زاده در پاسخ به این پرسش که خیلی‌ها معتقد به تغییر جواد نکونام هستند، به نظر شما اکنون استقلال نیاز به تغییر کادر فنی دارد، گفت: مشکل استقلال تغییر کادر فنی نیست بلکه نیاز به بازیکنان توانمند دارد،‌ بازیکنان خارجی که جذب این تیم می‌شوند باید خیلی توانمندتر باشند.
پس از پایان دربی پایتخت، جواد نکونام در رختکن تیم به صحبت با بازیکنان پرداخت که به نظر می‌رسد رنگ و بوی جدایی از این تیم را دارد.
سازمان آگهی های پرسون