تازه‌ترین عناوین

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی مراتب ثبت ملی هشت میراث ناملموس و یک میراث در خطر را به استاندار بوشهر ابلاغ کرد.
مجموعه نمایش خانگی «آکتور» این روزها در حال نهایی کردن لیست بازیگران خود است و نیما جاویدی کارگردان این اثر نمایشی به تازگی عکسی از خود در کنار نوید محمد زاده را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

اعضای شورای شهر تهران نرخ ورودیه و حق توقف ساعتی وسائل نقلیه وارده به میدان مرکزی و میادین فرعی سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران برای سال آینده را به تصویب رساندند.
در ساعت 19:45 شب گذشته در مسیر 45متری زرند بعد از خیابان یخچال یک دستگاه سواری پژو پارس به علت عدم توجه به جلو با 5 وسیله دیگر برخورد کرده و موجب خسارت فراوان می شود.
یکی از هنرمندان مطرح در کشور با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد اشخاصی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار و فروش غیرمجاز مجموعه های هنری متعلق به وی کرده و موجب وارد شدن خسارات مادی و معنوی فراوانی به وی شده اند.
با تلاش سازمان اطلاعات سپاه ‌خوزستان

یکی از سرشاخه‌های ترویج فساد دستگیر شد

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یکی از سرشاخه‌های ترویج فساد در فضای مجازی دستگیر شد.
هنرمندان پیشکسوت متولد ماه اسفند در یک دورهمی در مجموعه باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شمع تولد خود را فوت کرده و جشن گرفتند.
صحنه ای عجیب با حرکات عجیب تر یک کشیک مشهور تکمیل شد ، در اتفاقی غیرطبیعی مرد جوانی که داخل تابوت قرار داشت به زندگی بازگشت!
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۲ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۳ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۱ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
سازمان آگهی های پرسون