تازه‌ترین عناوین

مردان مسلح که پس از درگیری در یک مراسم عروسی با شلیک گلوله زن جوانی را به قتل رسانده بودند در میناب دستگیر شدند.
مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری خبر داده‌اند کشاورز هتل محل اقامت تیم ملی در این کشور را ترک کرده. به نظر می‌رسد فاطمه کشاورز یکی از جدیدترین پناهنده‌های ایرانی بین ورزشکاران باشد.
در این ویدیو سمیرا حسن‌پور از فرآیند دعوت شدنش به فیلم «۶ صبح» مهران مدیری به تهیه‌کنندگی علی اوجی می‌گوید و از مهران مدیری با واژگانی، چون بسیار آرتیست، حرفه‌ای، باسواد و پرمعلومات تعریف و تمجید می‌کند.
روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» تاکید کرد که با گسترش جنگ و افزایش هزینه‌های عملیات نظامی، به ویژه پس از بسته شدن درهای ده‌ها هزار شرکت اسرائیلی، اقتصاد این رژیم در خطر شدید قرار گرفته است.

پرتاب ماموریت کرو-۹(Crew-9) در روز ۲۸ سپتامبر اولین پرتاب اسپیس‌ایکس از سکوی SLC-40 در ایستگاه پرتاب فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا خواهد بود که امشب انجام خواهد گرفت.
این اسب آبی در باغ ‌وحشی در تایلند زندگی می‌کند و محبوبیت جهانی آن به‌دلیل ویدیوهای منتشرشده توسط نگهبان این باغ‌وحش بوده است. مو دنگ، اسب آبی دو ماهه، آنقدر محبوب شده که افراد برای دیدن او پشت در باغ وحش صف می‌کشند.

استقلال با شکست در شهرآورد ۱۰۴ درحالی بعد از ۲ و سال یک ماه بار دیگر در یک دیدار خانگی شکست خورد، که ردپای مدافع این تیم در دو باخت خانگی این تیم پررنگ‌تر از هر بازیکن دیگری است.
سازمان آگهی های پرسون