تازه‌ترین عناوین

سرهنگ افشاری خبر داد؛

دستگیری زمین خواران شرق تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۲ متهم به زمین خواری در شرق تهران خبر داد و گفت: در پرونده این متهمان 5 هزار متر زمین خواری به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان مشاهده می‌شود.
شجاع خلیل‌زاده کاپیتان ملی پوش تیم تراکتور اعتقاد دارد بنا به فاصله امتیازی که با سپاهان داشتند باید این تیم را شکست می‌دادند.
رئیس اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: علت کمبود شیر خشک در طی یک ماه گذشته در دو برند، یک مشکل کشوری و مختص استان نیست.
فشار دادن جوش های پوست صورت بسیار وسوسه انگیز است هر چه باشد التیام جوش زمان می برد و هنگام فشردن یک جوش به نظر می رسد که ناراحتی در عرض چند ثانیه حل می شود.

یاسین و صادقی در پستی بازی می‌کنند که ترافیک در آنجا زیاد است و به همین خاطر گاریدو برای خارج کردن نام نفرات بزرگسال از لیستش مجبور است تصمیمات سختی بگیرد.
در میان غذا‌های ایرانی خورشت‌ها دارای تنوع و قدمت بسیار زیادی هستند. خورشت قرمه سبزی، خورشت فسنجان، خورشت بادمجان، خورشت قیمه و... از انواع آن هستند.
برنامه‌ها و جشن‌های هفته گردشگری درحالی به مناسبت شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان لغو شد که وزیر میراث‌فرهنگی نیز در پیامی و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست رژیم جنایتکار صهیونیست را محکوم کرد.
یک روانشناس و مدیر مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به والدین کمال‌گرا هشدار داد که انتظارات بالای آن‌ها از فرزندان می‌تواند به بروز اختلالات اضطرابی و وسواس در آن‌ها منجر شود.

سازمان آگهی های پرسون