تازه‌ترین عناوین

«مرحوم شهید نصراللّه» همواره برای همه هم‌نسل‌های من، «سید حسن» بود. از وقتی یادشان می‌آید، تصاویر شجاعت او را در قاب رسانه‌ها دیده بودند و قاب عکس زیبایش دیوارها را زینت داده بود. نصرالله برای همه ما «سید حسن» بود، چرا که با او احساس اُنس داشتیم و با طنین صدایش شور مبارزه را می‌آموختیم. برای همین تلخ‌ترین و بُهت‌آورترین خبری که نباید می‌شنیدیم را شنیدیم.
به مناسبت 29 سپتامبر، روز جهانی قلب مطرح شد؛

تغذیه مناسب و تحرک بدنی، کلید حفظ سلامتی قلب

29 سپتامبر، روزجهانی قلب، نظر به اهمیت بیماری قلب و عروق در سطح جهان و تاثیر آن بر مرگ و میر جهانی (سالانه بیش از 19 میلیون مرگ و میر) و هزینه های بسیار بالای درمانی ناشی از درمان سکته های قلبی و پیوند قلب، امروز اهمیت زیادی پیدا کرده است.
«سرقت یکی از موضوعات مهمی است که در ۱۳ سال گذشته به عنوان جرم اول کشور مطرح بوده و دستگاه‌های مختلف در این خصوص مسئولیت دارند و باید همه از جمله ضابطین، دستگاه‌های قضایی، نهاد‌های حاکمیتی و مردم به وظایفشان عمل کنند.»
چند روزیست که ایران در غم از دست دادن کارگران معدن در طبس، عزادار است و هرچقدر هم مشکلات و بحران‌های متنوع، ذهن ما را درگیر کرده باشد، چنین غمی بر همه آنها غالب می‌شود و خواب را از انسان می‌رباید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان را که در بمباران منطقه ضاحیه بیروت توسط رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسید را تسلیت گفت.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر راه‌اندازی ایستگاه‌های تخصصی در حوزه آتش‌نشانی گفت: از آنجا که پایتخت نیازمند ایستگاه سیل با استفاده از تجهیزات آتش‌نشانی در زمان وقوع سیل است به همین منظور برای راه‌اندازی این ایستگاه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
سازمان آگهی های پرسون