تازه‌ترین عناوین

در صورت پیوستن علی قلی‌زاده به پرسپولیس و با توجه به راه‌اندازی تیم زنان این باشگاه، بعید نیست یاسمن فرمانی هم سرخپوش شود.
در دنیای پزشکی، بسیاری از افراد به دنبال تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف هستند که ممکن است در طول زندگی به آن‌ها دچار شوند. یکی از مهم‌ترین متخصصان در این زمینه، دکتر داخلی تهران است که نقش مهمی در تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف دارد. در ادامه، به طور کامل به بررسی این که دکتر داخلی برای چه بیماری‌هایی است و چگونه می‌تواند به ما کمک کند، خواهیم پرداخت.
زئولیت مخصوص کشاورزی یک ماده ی معدنی پرکاربرد است که آن را به عنوان کود هوشمند طبیعت نیز می‌شناسند. با توجه به طبیعی و بی ضرر بودن و قیمت مناسب ، نسبت به کودهای شیمیایی گزینه مناسب تری برای تقویت و اصلاح خاک کشاورزی است.
در پی انتصاب کسری نوری به عنوان سرپرست جدید دفتر وزارتی و مشاور وزیر نفت صورت گرفت:

بدنه وزارت نفت از این انتصاب خوشحال شد/ رسانه پُرسون پیام تبریک صادر کرد‌

کسری نوری سرپرست دفتر وزارتی و مشاور وزیر نفت شد. در پی این انتصاب که موجب خوشحالی بدنه و سرمایه انسانی وزارت نفت شد، رسانه پُرسون پیام تبریکی خطاب به وی صادر کرد.
درچارچوب تقویت دیپلماسی اقتصادی، رئیس‌کل ‎بانک مرکزی به منظور شرکت در کنفرانس جهانی زیرساخت عمومی دیجیتال و فناوری‌های نوظهور و تقویت و توسعه مناسبات اقتصادی، پولی و بانکی با اعضای اصلی گروه بریکس، تهران را به مقصد بنگلور هند ترک کرد.
زهره حمیدی» بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه قطع برق صنایع باعث شده که میزان تولید واحدهایی مانند سیمان، فولاد و آلومینیوم کاهش یابد، گفت: این کاهش تولید به افزایش قیمت ها در بازار منجر شده است.
بازداشت ناگهانی پاول دوروف یا همان مالک تلگرام در فرانسه به موج خبری شب گذشته در دنیا تبدیل شد. از دلایل بازداشت او چه می دانیم و چه سرنوشتی در انتظار تلگرام است؟
سازمان آگهی های پرسون