تازه‌ترین عناوین

افراد فکر میکنند تنها با خرج کردن پول میتوانند بهترین خوش گذرانی ها را داشته باشند درصورتی که برای داشتن اوقاتی شاد و خوش احتیاج به صرف هزینه های زیاد نیست.
اداره کل هواشناسی استان تهران با هشدار نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق در استان تهران از بعد از ظهر امروز، اعلام کرد: امروز و فردا افزایش نسبی دما و از روز چهارشنبه تا جمعه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.
برخی از ترندهای محبوب تابستانی ممکن است بیش از آنچه که فکر می‌کنید ضرر داشته باشند. از شلوار جین چسبان گرفته تا فلیپ فلاپ یا همان دمپایی انگشتی، اقلام مختلف در کمد لباس شما می‌تواند به روش‌هایی که فکرش را هم نمی‌کنید بر سلامتتان تأثیر بگذارد.
سردار آزمون در ۴ بازی اخیر خود برای شباب الاهلی موفق به ثبت ۴ گل و یک پاس شده تا آمادگی خود را به رخ بکشد.
باشگاه فولاد در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که حاضر نیست ورزشگاه اختصاصی خود (شهدای فولاد) را در اختیار استقلال خوزستان قرار دهد.
استقلال با تساوی مقابل ملوان به رکورد ۳۰ بازی پیاپی خانگی بدون شکست رسید و رکورد قبلی پرسپولیس با ۲۹ بازی را شکست.
باشگاه تراکتور اعلام کرد به دلیل اظهارات مجری برنامه‌ تلویزیونی صدا و سیما در خصوص قرارداد بازیکنان ‎تراکتور، واحد حقوقی باشگاه شکایتی علیه این مجری تحت عنوان نشر اکاذیب ثبت خواهد کرد.
درباره دلیل نیمکت‌نشینی علی علیپور این شایعه مطرح است که او به دلیل برخی خواسته‌هایش با چنین برخوردی از سوی کادرفنی مواجه شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک قاتل خبر داد و گفت: این متهم به جرم قتل یک دختر ۱۳ ساله دستگیر شد.
به منظور شرکت در مجمع شهرهای عضو بریکس؛

چمران به روسیه سفر می کند

رئیس شورای شهر تهران، فردا به منظور شرکت در مجمع بین‌المللی شهرهای کشورهای عضو بریکس به روسیه می‌رود.
بسیاری از ما دوست داریم در فضایی زندگی کنیم که منعکس‌کننده سلیقه و حس زیبایی شناختی‌مان باشد. درنتیجه اگر عاشق موسیقی هستید، طبیعی است که بخواهید فارغ از ترندهای دکوراسیون داخلی دکوراسیون خانه‌تان هم این موضوع را منعکس کند.
سازمان آگهی های پرسون