تازه‌ترین عناوین

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از کوهنوردان خواست تا با داشتن دانش لازم، لباس مناسب و تجهیزات اصولی کوهنوردی وارد محیط کوهستان شوند.
کنترل عصبانیت و خشم گاهی بسیار سخت می شود اما در هر حال غیرممکن نخواهد بود، توصیه هایی که اثرات مثبت آن در این مواقع ثابت شده است را امتحان کنید.
با موافقت رهبر انقلاب؛

بختیاری در کمیته امداد ماندگار شد

با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست سیدمرتضی بختیاری بر کمیته امداد امام خمینی (ره) برای یک دوره دیگر تمدید و وی در این مسئولیت ابقا شد.
کارگردان فیلم «در آغوش درخت» معتقد است: بعضی از دیالوگ فیلم‌ها برای جامعه ایرانی قابل هضم نیست؛ فیلم‌سازان انگار فراموش کرده‌اند که بخش بزرگی از جامعه روستایی و شهری ایران همچنان با عفت و حیا زندگی می‌کنند و کشش فیلم‌های نکبت‌بار را ندارند.
قیمت بیت‌کوین (BTC) و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال به بهبودی که در اوایل آگوست آغاز شده ادامه می‌دهند، اما بیت‌کوین همچنان ضعیف است.
اولین کیت‌های وارداتی تشخیص تب دنگی در اختیار وزارت بهداشت است اما برخی آزمایشگاه‌ها هم تشخیص این بیماری را با روش‌های دیگر انجام می‌دهند اما هزینه زیادی دارد، مبلغی بیش از یک میلیون تومان.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
به نظر می‌رسد که انتقال ملی پوش ایران به لیگ برتر در حال حاضر به بن‌بست رسیده است.
سازمان آگهی های پرسون