سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

دوش گرفتن قبل از خواب روشی بسیار عالی برای از بین بردن خستگی ناشی از طول روز است. متخصصان می گویند اگر دوش گرفتن به موقع و درست انجام شود، می تواند هنگام عصر به شما در آرام شدن و آمادگی برای خواب کمک کند.

فضای زیر تخت گزینه مناسبی برای ذخیره‌سازی وسایل است اما باید در انتخاب لوازم دقت کنید زیرا برخی از وسایل هرگز نباید در فضای خالی زیر تخت قرار بگیرند.
«امروز حال خوبی ندارم.» این جمله را ممکن است در طول روز زیاد شنیده باشید. کسی که در همان دقایق اول دیدارتان با او متوجه پژمردگی و کسلی اش می شوید.

با گرم شدن هوا بسیاری برای سرحال شدن و خنک ماندن، از دوش آب سرد بهره می‌گیرند و برخی حتی معتقدند که دوش آب سرد در تابستان برای بدن مفید است. اما واقعاً برای سلامتی بهتر است در تابستان از دوش آب سرد استفاده کنیم؟
شرایط خرید ملک در قبرس شمالی یکی از دلایل مهمی است که تعداد کثیری از ایرانیان را تشویق به مهاجرتی دلپذیر، امن، سودآور اما کم‌هزینه به سوی این کشور می کند. از ده سال گذشته تا به‌ حال بازار ملک قبرس شمالی پررونق و سودآور است و شما می‌توانید علاوه بر خرید خانه دلخواه خود از امتیازات قابل توجه آن مثل اخذ ویزای اقامت دائم، تسهیلات بانکی از دم قسط، قابلیت اجاره ملک، مالکیت حساب‌های بانکی بین‌المللی، تحصیلات رایگان فرزندان و حتی سفر به ۱۷۵ کشور خارجی نیز بهره‌مند شوید.
یخچال از وسایلی است که به‌طور مداوم در حال کارکردن است. میزان مصرف برق یخچال به عواملی چون سن، کارایی انرژی، حجم، نوع، مدل و شرایط نصب و استفاده بستگی دارد.

مشاوره در زمینه انتخاب دستگاه ها و تجهیزات شهربازی متناسب با مجموعه، انتخاب و تعریف تم طراحی شهربازی با توجه به شرایط فرهنگی و موقعیت مکانی، استفاده از تجربیات و مطالعات به روز شده جهت ساخت و راه اندازی شهربازی باکیفیت و تعریف کارکرد بلند مدت.
حکایت رمال‌ها و فالگیران، با تمام اعجابشان، عجیب‌تر از آن نیست که در همین روزگار ما زنان و مردانی پیدا می‌شوند که آینده خود یا حل مشکلاتشان را در ته فنجان قهوه و چای یا در لابلای چند کارت جست‌و‌جو می‌کنند.
اسباب بازی جایگاه ویژه ای در زندگی هر کودکی دارد و اغلب با رنگ های زنده و طرح های بازیگوش خود شادی و هیجان را به ارمغان می آورند. با این حال، اهمیت آنها بسیار فراتر از سرگرمی صرف است. اسباب‌ بازی‌ها نقش اساسی در رشد کودکان دارند و رشد عاطفی، شناختی، اجتماعی و فیزیکی آن‌ها را شکل می‌دهند.
اگر شما هم نوجوانی در خانه دارید، به احتمال زیاد متوجه شده اید که آنان در مقطعی خاص با مشکلات رایجی روبرو می شوند که عمدتاً هم در این مرحله از زندگی شان ظاهر می شوند. آگاهی از این مشکلات و نحوه مواجه والدین با آنها می تواند در رفع این مشکلات بسیار کارساز باشد.
امروزه گوشی‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده‌ و اطلاعات زیاد شخصی، مالی و حرفه‌ای را در خود جای داده‌اند. به همین دلیل، امنیت گوشی‌های هوشمند اهمیت زیادی دارد.
در فصول گرم سال، سیستم‌های سرمایشی نقش پررنگی را در سبک زندگی شهروندان ایفا می‌کنند. اما استفاده مداوم از این سیستم‌ها علاوه بر تأثیر بر هزینه برق، سلامت خانواده و به‌ویژه کودکان را هم متأثر خواهد کرد.
ظهور رسانه‌های اجتماعی برای افرادی که عاشق به اشتراک گذاشتن تصاویر، فیلم و تکه‌هایی از زندگی روزمره خود با دوستان و خانواده هستند، رویایی بود که به واقعیت پیوست. با این حال، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که صرف زمان بیش از حد در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به دیدن کابوس‌های آزاردهنده منجر شود.