سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

آیا به دنبال لاغری و سوزاندن چربی اضافی در اطراف ناحیه شکمی خود هستید؟ به احتمال زیاد همه این را می خواهند. اما بهترین و ساده‌ترین راه برای صاف کردن شکم چیست؟
نوشیدن آب و سایر مایعات حین غذا خوردن در فرآیند هضم غذا مشکلاتی ایجاد می‌کند، این کار باعث رقیق شدن شیره گوارشی و تجمع سموم در بدن شده و در دراز مدت می‌تواند افراد را به بیماری‌های مختلف مبتلا کند.
اگر مایل هستید در آرامش زندگی کنید به شما توصیه می کنیم که مثبت اندیش باشید و افکار منفی و بدبینانه را از خود دور کنید. در این صورت بر اساس قانون جذب انرژی های مثبت اطراف را دریافت خواهید کرد و اتفاقات بهتری در انتظار شما خواهد بود.
هفته به هفته در هیاهوی دائمی می‌گذرد و پشت همه این مشغله‌ها، اغلب مهم‌ترین چیز‌ها را از دست می‌دهیم. با این حال ممکن است سال‌ها طول بکشد تا این را بفهمیم. سال‌هایی که می‌توانستیم با مزایای بیشتر کاملاً متفاوت بگذرانیم.
دانستن نتیجه مطالعه‌ای تازه که نشان می‌دهد تغییرات کوچک، اما مداوم در مصرف غذا می‌تواند تاثیر قدرتمندی بر وزن شما داشته باشد و برای تان دلگرم کننده خواهد بود.
مقابله با علائم افسردگی ممکن است یک نبرد مادام‌العمر باشد و یادگیری راه‌های کنترل آن بخش مهمی از این نبرد است. وقتی با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنید، شاید ورزش کردن امری سخت و بعید به نظر برسد، اما می‌تواند نقش مهمی در مدیریت علائم افسردگی داشته باشد.
مس خواص ضدمیکروبی زیادی دارد و می‌توان با ظروف مسی به جنگ باکتری‌های مضر در بدن رفت. شاید به همین دلیل است که ظروف مسی بعد از یک دوره طولانی دوباره به خانه‌ها راه‌پیداکرده ‌است و از آن استقبال‌می‌شود.
برایان جانسون، یک کارآفرین نرم‌افزاری بوده که سالیانه حدود ۲ میلیون دلار هزینه می‌کند تا بدن ۴۵ ساله خود را ۱۸ ساله نگه دارد. او بیش از ۳۰ پزشک و متخصص را استخدام کرده تا تمام عملکرد‌های بدنش را زیر نظر داشته باشند.
اگر احساس کردید تعمیرکاری که به خانه تان آمده سؤالات خیلی شخصی ای از شما می پرسد، وانمود کردن به اینکه تنها زندگی نمی کنید می تواند کمک کننده باشد. با این کار به او می فهمانید که فرد تنهایی نیستید و به زودی کسی به خانه تان خواهد آمد. به این ترتیب، اگر قصد داشته باشد که بعداً به سراغ تان بیاید، دیگر می داند که شما تنها نیستید.
شما از یک مزیت اجتماعی پنهان برخوردارید

چه چیزی باعث گونه های سرخ می‌شود؟

صورت ما وقتی سرخ یا قرمز می‌شود که بدن ما در پی احساس خجالت یا بروز استرس به دلیل قرار گرفتن در موقعیت‌های ناخوشایند اجتماعی، واکنش و پاسخی فیزیولوژیکی نشان می‌دهد.
حدود ۳۲ میلیون نفر از جمعیت ایران، دهه‌پنجاهی و دهه‌شصتی هستند که سالمندان آینده را تشکیل می‌دهند اما هنوز ساختارهای موردنیاز برای این تعداد فراهم نشده است.
از باشگاه که بیرون می آیید حسابی خسته هستید و دوست دارید یک نوشیدنی خنک یا یک غذای سبک میل کنید. اما همان طور که حتما شنیده اید، پس از ورزش نباید بلافاصله غذاهای چرب و شیرین خورد.
مطالعه اخیر محققان دانشگاه آگوستا آمریکا نشان می‌دهد که حفظ یک برنامه خواب مداوم نه تنها از سلامت کلی حمایت می‌کند، بلکه نقش مهمی در کند کردن روند پیری دارد.