فال و سرگرمی

در صفحه سرگرمی مقالات و اخبار تفریحی و سرگرمی را خواهید دید.

در سال‌های اخیر و با گسترش شبکه‌های اجتماعی تبریک عید نوروز با ارسال پیامک در بین مردم رواج پیدا کرده است. اگر می‌خواهید با ارسال یک پیامک زیبا و دلنشین این عید باستانی را به دوستان، اقوام و آشنایان خود تبریک بگویید، در این مطلب با پرسون همراه باشید.
یکی از مهم ترین مناسبت هایی که همه ما ارزش بسیار بالایی به آن قائل هستیم روز پدر یا همان ولادت حضرت علی علیه السلام می باشد این روز بهانه ای است برای اینکه مهربانی ها و زحمات چندین ساله پدر و همسر زحمت کش را حتی شده با یک پیامک ساده اما پر از عشق ارج نهیم.
وقت آن است که با چند معما که شما را به فکر کردن وامی دارند قدرت ذهن‌تان را بسنجید. این چالش را دست کم نگیرید چون این معماها به آن سادگی که فکر می کنید، نیستند. در ادامه چند معمای جالب برایتان آماده کرده ایم که جواب آن ها را در انتهای مطلب می توانید مشاهده کنید... مرد فوراً لبخند زد چون فهمید کدام زن دروغ می گوید. اما از کجا؟

برای خنک کردن دستگاه های دیجیتال؛

ابداع کوچکترین یخچال جهان

محققان کوچکترین یخچال جهان را ابداع کرده اند که در حوزه خنک کردن دستگاه های الکترونیکی دستاورد مهمی به حساب می آید.

کاربرانی بسیاری در سراسر جهان هر روز از ایموجی‌های مختلف در چت‌های خود استفاده می‌کنند و با سریع‌ترین حالت ممکن، منظور خود را به طرف مقابل منتقل می‌کنند. آخرین نسخه ایموجی ۱۳.۱ قرار است با ۱۲۷ ایموجی جدید سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

فالدونی پرسون

سه شنبه 1 مهر ماه

دوست عزیزی که ۱ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!