فال و سرگرمی

در صفحه سرگرمی مقالات و اخبار تفریحی و سرگرمی را خواهید دید.

زیبایی و خوشگلی زیاد زن جوان را تبدیل به گدا کرده است! عجیب است ولی واقعی زن جوانی که گوشه خیابان می نشیند و دلیل عجیب تر گدایی کردنش را به دیگران توضیح می دهد.
جواد عزتی و همسرش رستورانی در میرداماد دارند که آن را مدیریت می کنند. عزتی با سریال شبکه خانگی «زخم کاری» از جمعه همین هفته به شبکه خانگی می آید.
هنگام برنامه ریزی یک مهمانی ، غذای عالی و... را در نظر می گیرید سعی کنید تعدای بازی برای سرگرم کردن مهمان هایتان در نظر بگیرد با این حال ، اگر واقعاً می خواهید مهمانی خود را به یادماندنی کنید ، به چند بازی دورهمی نیاز خواهید داشت.
در گزارش پیش روی تان فال روزانه پرسون را در اختیار تان قرار می دهیم.
در ادامه این مطلب گلچینی از پیامک، متن‌، شعر تبریک عید سعید فطر، اس ام اس تبریک عید فطر و پیام رسمی تبریک عید فطر را برای شما آماده کردایم که در ادامه تقدیم‌تان می‌گردد.
یکی از جالب‌ترین انواع معما آن‌هایی هستند که با توجه به توالی اعداد یا تصاویر حل می‌شوند. این دست معما‌ها برای هر گروه سنی جذابیت دارند و فرصتی فراهم می‌کنند تا نه تنها قدرت استدلال بلکه دقت خود را هم بسنجیم. ما هم چند معمای سرگرم کننده از همین نوع برایتان آماده کرده ایم.

روز معلم فرصتی مناسب برای تمامی دانش‌آموزان در سرتا سر جهان در قدردانی از معلمان است. هر چند زمان این مراسم در کشور‌های مختلف متفاوت است، اما در همه کشور‌ها مراسم قدردانی از معلمان مشابه است. مقام معلم هر ساله در کشور ما در روز ۱۲ اردیبهشت به مناسبت شهادت استاد گرانقدر مرتضی مطهری گرامی داشته می‌شود.