فال انبیا روز سه شنبه 2 اسفند 1401/ اقبال امروزت چی میگه؟

فال انبیا روز سه شنبه 2 اسفند 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.
تصویر فال انبیا روز سه شنبه 2 اسفند 1401/ اقبال امروزت چی میگه؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از سرگرمی‌های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال‌های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت خضر، حضرت داوود، حضرت زکریا، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت شیث، حضرت صالح، حضرت عیسی، حضرت محمد، حضرت موسی، حضرت نوح، حضرت هارون، حضرت هود، حضرت یحیی، حضرت یعقوب، حضرت یوسف و حضرت یونس خواهید دید. برای این که بدانید چه رخدادی در زندگی تان ممکن است رخ دهد فال انبیا امروزت را در همین صفحه بخوانید.

فال انبیا حضرت یوسف

فال انبیا متولد فروردین

حضرت صالح

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

فال انبیا متولد اردیبهشت

حضرت هود

ای صاحب فال! مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید.

فال انبیا حضرت محمد

فال انبیا متولد خرداد

حضرت موسی

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای ، غم مخور که به مرادت خواهی رسید؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود اما به زودی ستاره‌ی سرنوشت تو به خواهد درخشید و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی بست، عهد شکن مباش و بر عهد و پیمان خود استوار بمان.

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

فال انبیا متولد تیر

حضرت خضر

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی‌شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که خیر است ان‌شاءالله. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند؛ اما تو با کسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان و حاسدان در امان باشی ان‌شاءالله.

ای صاحب فال! مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

فال انبیا متولد مرداد

حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیا متولد شهریور

حضرت ابراهیم

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید

فال انبیا متولد مهر

حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیا متولد آبان

حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! نیّتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.

فال انبیا متولد آذر

حضرت الیاس (ع)

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

فال انبیا متولد دی

حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال! از تجربه‌ی بزرگان بهره ببر و مشورت دوستان را پذیرا باش که برای تو منفعت خواهد داشت. اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز خواهد گردید. اگر قصدی داری کمی دیگر صبر کن. ممکن است از طرف کسی غم و اندوهی به تو برسد؛ اما نگران نباش که به خیر و سلامتی رفع خواهد شد.

فال انبیا متولد بهمن

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد که به خاطر شایستگی و کفایتی که داری، موفقیتی کسب خواهی کرد که باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌کند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال انبیا متولد اسفند

حضرت لوط (ع)

ای صاحب فال در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شوید و با مردمی بد کردار و ناشایست سر و کار پیدا میکنید و به رنج و زحمت می‌افتید. باید با دیگران با احتیاط رفتار کنید تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشکل کنند. در طالع شما سفری دیده می‌شود که اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.

منبع:khabaremelat

463770