فال تاروت کبیر دوشنبه 1 اسفند 1401/ امروز شانست چی میگه؟

فال تاروت کبیر دوشنبه 1 اسفند 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.
تصویر فال تاروت کبیر دوشنبه 1 اسفند 1401/ امروز شانست چی میگه؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در این بخش فال تاروت روزانه (امروز و فردا) تاریخ دوشنبه 1 اسفند سال 1401 (پیشگویی آینده و فردا) را ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.

تاریخچه فال تاروت

این نوع فال از زمان های قدیم رواج داشته و در تمدن های کهن مانند مصر و ایران طرفدار داشت. این نوع پیشگویی ها توسط بزرگانی همچون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین سال بعد از آن، همان اتفاقات افتاد و باعث شد خیلی ها به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. به همین جهت در این بخش فال تاروت روزانه را هر روز ارائه می کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. فال تاروت Tarot Horoscopes یکی از فال های بسیار قدیمی است که یکی از روش های پیشگویی می باشد. این فال در زمان قدیم بیشتر مورد توجه اشراف و نجیب زادگان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط که پادشاهان ممنوع کرده بودند، کاری سخت بود. امروز هم افرادی که به تاروت مسلط باشند حتما از شما هزینه های زیادی دریافت خواهند کرد که ما در این بخش به صورت رایگان فال روزانه تاروت را ارائه می کنیم.

تاروت بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروت فرانسوی، تاروت ایتالیایی و Königrufen اتریشی استفاده می شد. در اواخر قرن هیجدهم میلادی، بعضی از انواع تاروت به عنوان روشی برای پیشکویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرارآمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق استفاده می شد.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین

شخصیت قانونی – قدرت
– شخص با افکار و ایده های منطقی
– شخصی که برای مشورت در کار مناسب است
– کار دادگاهی که با موفقیت انجام می گیرد

توضیح :
در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

عبارت شفابخش :
امکانات خلاق من هیچگونه محدودیتی ندارند.

♉ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اردیبهشت

تلاش و پیروزی – سفر
– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ
– بدست آوردن اعتماد به نفس
– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی
– سفر دور

توضیح :
شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

♊ فال تاروت روزانه برای افراد متولد خرداد

چراغ راه – نیروی هدایتگر
– ملاقات با کسی که می تواند شما را در امور مختلف راهنمایی کند
– برای اطلاع از موضوعی باید سفر کنید
– موضوعی که تا کنون علت آن را نمی دانستید برای شما روشن می شود

توضیح :
تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

عبارت شفابخش :
من از تنهایی خود لذت می برم. هر زمان که بخواهم می توانم به تنهایی خود خاتمه دهم.

♋ فال تاروت روزانه برای افراد متولد تیر

بهم خوردن نقشه ها
– اتفاق غیره منتظره
– سقوط از مقام
– فهمیدن یک جریان به طور ناگهانی
– ضربه ناگهانی

توضیح :
شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش :
آنچه در زندگی من اتفاق می افتد، ایمان، امید و عشق را در من گسترش می دهد.

♌ فال تاروت روزانه برای افراد متولد مرداد

زیان – پشیمانی
– نا امیدی
– غصه برای یک عشق نافرجام
– ضرر و زیان در تجارت
– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

توضیح :
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.
حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

عبارت شفابخش :
با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

♍ فال تاروت روزانه برای افراد متولد شهریور

پیمان – ماجرای عاشقانه
– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه
– نامزدی
– پیمان دوستی
– آشتی

توضیح :
این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.
اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.
نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :
از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای افراد متولد مهر

یک موقعیت عالی
– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور
– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان
– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح :
شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.
اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش :
برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

♏ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آبان

اقدام به یک کار بزرگ
– شما برای موفقیت به یک نوع ابتکار عمل نیاز دارید
– قدرت انجام فعالیتهای شغلی و تجاری بزرگ
– تعیین هدف

توضیح :
دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

عبارت شفابخش :
قدرتی را که نیاز دارم در کانون وجود خود می یابم.

♐ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آذر

گشایش
– گشایش در کارها
– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن
– اقدامات نیکوکارانه

توضیح :
از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.
نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش :
اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

♑ فال تاروت روزانه برای افراد متولد دی

انتظار امیدبخش
– سرمایه گذاری
– مشارکت
– در کاری که انجام میدهید هنوز به خوبی جا نیفتاده اید منتظر نتایج خوبی باشید
– قدرت
– ثروت

توضیح :
برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

عبارت شفابخش :
فهم من، قلب من و اراده ی من همسو و هماهنگ هستند.

♒ فال تاروت روزانه برای افراد متولد بهمن

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد
– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل
– یک پیشنهاد خوب
– پیشنهاد ازدواج
– مردی با تمایلات نفسانی
– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح :
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

♓ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اسفند

پشت سر گذاردن مشکلات
– پشت سر گذاشتن یک دوره فشار و ناراحتی
– سفر به مکانی تازه
– رهایی از اضطراب و نگرانی

توضیح :
دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می گردد. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.
هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است.

عبارت شفابخش :
گلسرخ معرفت در قلب من شکوفا می گردد.

منبع:roozaneh

463588