ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

هزار جایزه 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی

با به روزرسانی اپلیکیشن همراه من جایزه بگیرید

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من در استورهای معتبر ایرانی منتشر شد و کاربران می‌توانند با نصب این نسخه از طریق استورهای معتبر ایرانی همچون بازار و مایکت و یا مراجعه به صحفه رسمی همراه من به نشانی https://mymci.app در قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی شرکت کنند.
به دلیل سوءاستفاده از اطلاعات کودکان

اینستاگرام جریمه شد

ایرلند اینستاگرام به دلیل سوءاستفاده از اطلاعات کودکان ۴۰۵ میلیون یورو جریمه کرد.

زمانی که اینترنت و به دنبال آن وب ایجاد شد کسی فکر آن را نمی‌کرد که این پدیده روزی روابط اجتماعی، اقتصاد، سیاست، تجارت و فرهنگ را به شکلی پیچیده تغییر داده و نیاز به اعمال حاکمیت سایبری در همه کشورهای جهان ضروری محسوب شود.
عدد شگفت انگیز بازاری که وعده انتخاباتی رئیسی بود!

چالش ها و چشم انداز توسعه بازی های اینترنتی در ایران

نشست کارگروه مطالعات بازی‌های دیجیتالی با طرح مباحثی در حوزه جامعه شناختی بازی، گیمیفیکیشن، تلاقی گیم و متاورس، سوادبازی و کسب و کار در گیم با ارائه آمار شگفت انگیز از کسب و کاری اعلام شد که این روزها فعالانش به دلیل فیلترینگ و سرعت کم اینترنت کلافه اند درحالی که رونق کسب و کار و سرگرمی این افراد از شعارهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی بود.
عضو شورای عالی فضای مجازی در خصوص وضعیت شبکه ملی اطلاعات گفت: پیشرفت در بخش زیرساخت ارتباطی بالای ۷۰-۸۰ درصد و میزان پیشرفت در حوزه زیرساخت اطلاعاتی نیز ۵۰ درصد است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: من یک ایرانی کرد و متولد اسلام آباد غرب هستم، همه اعضا خانواده ما حتی برای یک لحظه هم تابعیت جمهوری اسلامی ایران را با تابعیت هیچ جای دنیا عوض نمی‌کنند؛ با افتخار فرزند ایرانیم.
اگر شما از دسته کاربران آیفون ۵‌اس، ۶ یا ۶پلاس هستید پیشنهاد می‌شود که حتما هر چه زودتر آپدیت تازه را در تلفن خود اعمال کنید.