ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

شایعاتی درباره پروژه جدید هیجان برانگیز سونی پیچیده که حاکی از برنامه این غول فناوری برای ساخت یک تلفن همراه تاشو و احیای سری محبوب کامپکت است.

سوپراپلیکیشن روبیکا با قابلیت‏ های جدید به ‏روزرسانی شد و در اختیار کاربران قرار گرفت.
با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌ عنوان روابط‌ عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد.
ثروت زاکربرگ امسال حدود ۴۴ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است که بیشترین افزایش در میان افرادی بوده که شاخص میلیاردرهای بلومبرگ رصد می‌کند.

پیام‌رسان واتس‌اپ به دلیل کوتاهی در حذف محتوای ممنوع، برای اولین بار با حداکثر چهار میلیون روبل (۵۱ هزار و ۵۰۰ دلار) جریمه در روسیه روبروست.
مونتانا نخستین ایالت آمریکا شد که فرماندارش برای حمایت از شهروندان در برابر فعالیت اطلاعاتی چین، قانونی را برای ممنوعیت فعالیت اپلیکیشن چینی تیک‌تاک در این ایالت امضا کرد.
اپل فاش کرد که روی بهبود دسترسی شناختی، شنوایی و بینایی محصولات خود کار می کند و از ویژگی های جدیدی رونمایی کرده است که باید به افراد دارای معلولیت کمک کند. اولین مورد از آن‌ها Live Speech است که به افراد ناتوان اجازه می‌دهد به جای صحبت کردن در حین تماس، تایپ کنند.
اگر ارتباطات را از مهمترین عناصر و شئون رفتار سازمانی مدیران ارشد بدانیم به تبع آن واحد سازمانی ذیربط که روابط عمومی باشد باید جایگاه سازنده ای به عنوان پل ارتباطی سازمان با جامعه داشته باشد وحتی درک، دانش و مهارت ارتباطی مدیران سازمان ها نیز به نحو مطلوبی ارتقا یابد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در یک سال گذشته سرعت اینترنت همراه حدود ۵۰ درصد و اینترنت ثابت حدود ۱۰درصد بهتر شده است.
گوگل اعلام کرد با هدف جلوگیری از تهدیدات امنیتی از جمله هک، از ماه دسامبر، حذف حساب‌هایی که به مدت دو سال بدون استفاده مانده‌اند را آغاز می‌کند.

وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

امروز کدام پروژه ها افتتاح می شود؟

طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار است امروز و به مناسبت روز جهانی ارتباطات، چند پروژه مهم مانند فاز اول فیبر نوری منازل و کسب و کارها با حضور رئیس جمهوری افتتاح شود.