علم پزشکی

جدیدترین اخبار روز دنیا در حوزه پزشکی را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

علاوه بر طعم‌دهی غذا، از خواص ادویه جات می‌توان به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها استفاده کرد. ادویه‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص فراوانی برای پوست و به تعویق انداختن روند پیری پوست دارد.
سرطان مثانه، یکی از ۱۰ سرطان شایع در سراسر جهان است، اما این سرطان اغلب دیر تشخیص داده می‌شود، نه تنها به این دلیل که علائم معمولاً در مراحل پیشرفته ظاهر می‌شوند، بلکه به این دلیل که علائم هشداردهنده برای بسیاری از افراد ناشناخته است. به گزارش سیناپرس، در ادامه ۵ علامت هشداردهنده این بیماری را با هم بررسی می‌کنیم.
رئیس مرکز ناباروری میلاد مشهد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: درمان ناباروری به علت و مدت زمان نابارور بودن، سن زوجین و اولویت‌های شخصی هر فرد بستگی دارد.
هر کدام از پوزیشن‌ها و حالت‌های خوابیدن مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مطلب شما را با بهترین و بدترین حالت‌های خوابیدن برای افراد مبتلا به بیماری قلبی آشنا می‌کنیم.
برای درمان قرمز شدن چشم ها ابتدا باید علت بروز آن را پیدا کرده و مطابق با آن درمان را شروع کرد. توصیه می کنیم اگر دچار قرمزی چشم ها شدید و با استراحت مشکل شما برطرف نشد، به یک چشم پزشک مراجعه کنید.
بیماری کبد چرب غیرالکلی تقریباً ۳۰ درصد از جمعیت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما یک تحلیل جدید نشان می‌دهد که تنها ۱۵۰ دقیقه ورزش در هفته می‌تواند به کاهش چربی‌های خطرناک اطراف این بافت حیاتی بدن کمک کند.
شکستن قولنج یا اصطلاحاً ترکاندن حباب مفاصل، پدیده و موضوعی است که ابهامات زیادی در مورد آن وجود دارد و هنوز اطلاعات دقیقی در مورد آن به دست نیامده است. تئوری‌های زیادی وجود دارد که چرا مفاصل صدا می‌کنند، اما علت دقیق آن معلوم نیست.