سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

رئیس هیات دوو میدانی خوزستان خبر داد:

کاروان ۴۳ نفره دوو میدانی خوزستان در راه لیگ کشور

غلامرضا خنفری گفت: برای اولین بار در تاریخ دوو میدانی خوزستان ، کاروان ۴۳ نفره نوجوان دوو میدانی استان در دو بخش پسران و دختران در مرحله نخست لیگ باشگاه‌های کشور حضور پیدا می کند.
به بهانه روز جهانی آلزایمر؛

در مورد علائم بیماری آلزایمر چه می‌دانید؟

آلزایمر، نامی آشناست که مطمئناً در بین اطرافیان خود این نام را بسیار شنیده‌اید، بیماری که اگر چه در گذشته بیشتر در سالمندان دیده می‌شد اما حالا تمام رده‌های سنی جامعه را تهدید می‌کند.

آداب غذا خوردن از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. ممکن است آنچه برای مردم یک کشور مقبول و پسندیده است در کشور دیگر زشت و نکوهیده به شمار می آید.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان به ورزش محلات اهواز

حیدری از تخصیص ۲۵۰ میلیون تومان به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی محلات شهرستان اهواز خبر داد و گفت: ورزش محلات در طی سال های اخیر فعالیت های خوبی داشته و بی شک توسعه این بخش از ورزش به شناسایی نخبگان و استعدادهای ورزشی استان کمک می کند.
همتی با اشاره به اینکه استان هرمزگان در بخش‌های مختلف ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری را دارد گفت: سرمایه‌های عظیم و خدادادی این استان می تواند نیازهای مردم در حوزه های مختلف را برآورده کند اما بهره برداری از بسیاری از این منابع نیازمند سرمایه‌گذاری است.
دبیر هیئت کونگ فوی استان فارس اعتقاد دارد که گرفتن مجموعه ورزشی شهید دستغیب از هیئت‌های ورزشی، کاری غیرکارشناسانه و غیرحرفه‌ای بود که تاثیرات بسیار منفی را طی هفت ماه گذشته بر عملکرد این هیئت‌ها گذاشته است.
رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: بسته بودن مرزی مثل ترکیه فقط به گران‌تر شدن پروازهای این مسیر دامن زده است. نه تنها ایرلاین خارجی، بلکه شرکت‌های هواپیمایی داخلی که گاهی در مسیر ترکیه پرواز دارند، بلیت‌ها را گران کرده‌اند، قیمت پرواز با شرکت هواپیمایی ایرانی برای مسیر یک‌طرفه استانبول ـ تهران به ۱۰ میلیون تومان هم رسیده است.

رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی از افزایش قیمت مرغ خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و مرغ گرم ۱۹ هزار تومان است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: شیوع ویروس کرونا تاثیر چشمگیری در میزان تولید و قیمت انواع مواد مخدر داشته بگونه‌ای که در شرایط کرونایی شاهد افزایش قیمت انواع مواد مخدر بوده‌ایم.

روز شنبه 29شهریورماه ۱۳۹۹ مراسم اهدای جوایز قرعه‌کشی «طرح یاری» با حضور مدیرعاملان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه‌ و صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات برگزار شد.

سازمان آگهی های پرسون