واکنش فدراسیون بدنسازی به ممانعت گرجستان از ورود تیم ایرانی

فدراسیون بدنسازی به ممانعت گرجستان از ورود تیم پرورش اندام ایران به این کشور واکنش نشان داد و آن را بر خلاف مذاکرات قبلی دانست.
تصویر واکنش فدراسیون بدنسازی به ممانعت گرجستان از ورود تیم ایرانی

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود روشنی درباره مشکل به وجود آمده در ورود تیم پرورش اندام به مسابقات گرندپری گرجستان و بازگشت این تیم به ایران، اظهار کرد: گرجستان با تغییر قوانین خود برای کنترل ویروس کرونا، حساسیت زیادی روی این موضوع دارد. برای ورود به این کشور افراد یا بایستی واکسن زده باشند یا بایستی ۱۵ روز قبل از سفر از ۵ وزارتخانه آن کشور مجوز ورود اخذ کنند.

وی افزود: با این حال تیمی که از ایران به تفلیس پرواز کرد، با هماهنگی قاسمی، سفیر ایران در گرجستان اعزام شد و حتی طبق مذاکراتی که داشتیم، اعلام کرده بودند با توجه به پیگیری فدراسیون گرجستان مشکلی برای ورود تیم ایران پیش نخواهد آمد.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: متاسفانه برخلاف مذاکرات انجام شده، بعد از رسیدن به فرودگاه تفلیس از ورود تیم ایران جلوگیری به عمل آمد. البته این مشکل فقط مختص به تیم ایران نبود و تیم های قبرس و سوریه نیز به همین شکل از سوی گرجستان برگشت داده شدند.

روشنی در پایان گفت: فدراسیون اجازه نخواهد داد ورزشکاران اعزامی به گرجستان، به خاطر مشکل به وجود آمده آسیب مالی ببیند و کنار آن ها خواهد بود. فدراسیون بعد از بررسی تمام ابعاد این ماجرا به زودی در این خصوص بیانیه ای صادر خواهد کرد.

308506