سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

همتی با اشاره به اینکه استان هرمزگان در بخش‌های مختلف ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری را دارد گفت: سرمایه‌های عظیم و خدادادی این استان می تواند نیازهای مردم در حوزه های مختلف را برآورده کند اما بهره برداری از بسیاری از این منابع نیازمند سرمایه‌گذاری است.
دبیر هیئت کونگ فوی استان فارس اعتقاد دارد که گرفتن مجموعه ورزشی شهید دستغیب از هیئت‌های ورزشی، کاری غیرکارشناسانه و غیرحرفه‌ای بود که تاثیرات بسیار منفی را طی هفت ماه گذشته بر عملکرد این هیئت‌ها گذاشته است.
رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: بسته بودن مرزی مثل ترکیه فقط به گران‌تر شدن پروازهای این مسیر دامن زده است. نه تنها ایرلاین خارجی، بلکه شرکت‌های هواپیمایی داخلی که گاهی در مسیر ترکیه پرواز دارند، بلیت‌ها را گران کرده‌اند، قیمت پرواز با شرکت هواپیمایی ایرانی برای مسیر یک‌طرفه استانبول ـ تهران به ۱۰ میلیون تومان هم رسیده است.

رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی از افزایش قیمت مرغ خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و مرغ گرم ۱۹ هزار تومان است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: شیوع ویروس کرونا تاثیر چشمگیری در میزان تولید و قیمت انواع مواد مخدر داشته بگونه‌ای که در شرایط کرونایی شاهد افزایش قیمت انواع مواد مخدر بوده‌ایم.

روز شنبه 29شهریورماه ۱۳۹۹ مراسم اهدای جوایز قرعه‌کشی «طرح یاری» با حضور مدیرعاملان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه‌ و صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات برگزار شد.

هفت سنگ، تمرین همکاری است، تمرین مسوولیت پذیری، تمرین این که بچه ها بدانند بدون همکاری با هم همیشه بازنده هستند و خطای یک نفر همه زحمت های یک گروه را بر باد می دهد. هفت سنگ، تمرین ساختن بعد از فرو ریختن است. تمرین تمرکز داشتن در هیجانات و فشارهای زندگی است.تمرین سرعت عمل، دویدن و مبارزه برای پیروزی. هفت سنگ تمرین زندگی اجتماعی است.
عارف قندی، مدیریت فروشگاه های رفاه جنوب استان تهران در گفت و گو با پرسون مطرح کرد:

خدمت به مردم و فراهم کردن آسایش، آرمان بزرگ فروشگاه های زنحیره ای رفاه

فروشگاه های زنجیره ای رفاه مدت‌هاست در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالیت‌هایی مختلفی با سازمان های هلال احمر، اداره راهنمایی و رانندگی و کمک به مادران سرپرست خانوار و... اجرا کرده است. رقبای موجود در عرصه فروشگاه های زنجیره ای همیشه به دنبال رقابت بهتر و پیشی گرفتن از همدیگر هستند و به نوعی می خواهند که خدمات بهتری را به مشتری ارائه کنند تا با این کار نسبت به جذب مشتری اقدام شود.
مربی تیم سپاهان اعلام کرد:

پایین آمدن سطح میزبانی لیگ دو و میدانی

مربی تیم دو و میدانی سپاهان گفت: به خاطر نبود رئیس فدراسیون سطح میزبانی نسبت به سال قبل پایین‌تر آمده است، امیدوارم رئیس فدراسیون مشخص شود تا کارها بهتر پیش برود.

رئیس امور مالیاتی تهران گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند تا اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

غیاثوند با هدف احیای مجدد هیئت کبدی شهرستان ملایر در دو بخش آقایان و بانوان اولین جلسه هم اندیشی این هیئت را در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان برگزار کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره اینکه برقراری نظم و امنیت و برگزاری مسابقات به دور از هرگونه تنش، امر بسیار مهمی است گفت: در این راستا عوامل پرتلاش و متعهد در نیروهای امنیتی و انتظامی و امدادی همکاری بسیار خوب و اثربخشی با حراست اداره کل ورزش و جوانان دارند.
دبیر هیات دوچرخه سواری فارس اعلام کرد که در راستای تکریم جایگاه ورزشکار مرحوم زنده یاد بهمن گلبارنژاد، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های این دوچرخه سوار در برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری به یاد و خاطره این جانباز سرافراز برگزار می شود.