حذف سومین ورزشکار الجزایری از توکیو

حریف علی داودی به دلیل ابتلا به کرونا رقابت‌های دسته فوق سنگین وزنه‌برداری المپیک توکیو را از دست داد.
تصویر حذف سومین ورزشکار الجزایری از توکیو

به گزارش سایت خبری پرسون، «ولید بیدانی» وزنه‌بردار الجزایری و دارنده مدال برنز یک‌ضرب مسابقات وزنه‌بردای ۲۰۱۹ جهان در تایلند به دلیل ابتلا به کرونا رقابت‌های دسته فوق سنگین وزنه‌برداری المپیک توکیو را از دست داد. او سومین ورزشکار الجزایری است که تست کرونای وی مثبت اعلام می‌شود.

بنا به اعلام مطبوعاتی الجزایر، آزمایش بیدانی و مربی او هنگام ورود به توکیو مثبت بوده است و اجازه مسابقات در رقابت‌های دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم را ندارد و باید در قرنطینه باشد.

رقابت‌های دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم مردان المپیک امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد و علی داودی نماینده ایران در این دسته است. در این دسته هم اکنون هفت وزنه‌بردار حضور دارد که لاشا تالاخادزه با رکورد وردی ۴۶۰ کیلوگرم شانس مطلق کسب مدال طلا است.

علی داودی با ۴۴۲ کیلوگرم پشت سر این غول گرجستانی قرار گرفته است.

اورساگ از جمهوری چک، مِن اسد از سوریه، دیوید لیتی از نیوزلند، لاشاتالاخادزه از گرجستان، توچیف از ترکمنستان و انزو از هلند حریفان داودی در این دسته هستند.

روز گذشته (سه‌شنبه) علی هاشمی دیگر نماینده ایران ایران به روی تخته رقابت رفت اما نتوانست عنوانی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم را کسب کند.

منبع: ایسنا

329139