سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

پنجمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان، روزهای 6 تا 18 اسفندماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.
خبر محال یعنی بازگشت روسیه به المپیک. همین سه هفته پیش بود که آب پاکی روی دست روس ها ریخته شد اما خبرهای جدیدی به گوش می رسد.
سکوی نخست برای گوهرزمین سیرجان در لیگ برتر وزنه برداری؛

دومین قهرمانی پیاپی بهداد سلیمی در عرصه لیگ

تیم وزنه بردای باشگاه گهر زمین سیرجان با سرمربیگری بهداد سلیمی بر سکوی نخست رقابت‌های لیگ برتر سال ۹۹ ایستاد.
بالاخره ریاست کمیته برگزاری رقابت های المپیک مشخص شد. هفته گذشته موری رییس قبلی این کمیته به دلیل اظهارات غیرمحترمانه درباره زنان از سمت خود برکنار شده بود.
مراسم رونمایی از سردیس های6 تن از قهرمانان افتخار آفرین ورزش کشور صبح امروز( سه شنبه28 بهمن ماه ) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
پارکور (به فرانسوی: Parkour) یعنی عبور از موانع در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از روان‌ترین و کارآمدترین و کاربردی‌ترین و آسان‌ترین و ساده‌ترین شیوه حرکتی با کمترین انرژی مصرفی بدن از یک مبدأ به مقصد. در پارکور اصلاً نباید مسیر (مبدأ و مقصد) مشخص باشد، یعنی که موانع و مسیر از قبل تعریف شده نیستند.
خودروهای خارجی همچنان بدون مشتری هستند. نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با تایید این خبر می‌گوید: با توجه به نوسان قیمت ارز خودروهای خارجی گران نشده و تقاضایی برای این خودروها در بازار وجود ندارد.
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: زمان واریز سود سهام عدالت سال۹۸ بستگی به فعالیت شرکت‌ها دارد، در صورت انجام اقدامات لازم از سوی شرکت‌های مربوطه، سود سهامداران را تا پایان سال پرداخت می‌کنیم.
خانه کشتی جهان پهلوان تختی شهر جدید پرند با حضور وزیر مسکن و شهرسازی و استاندار تهران افتتاح شد.