ورزش زنان

آخرین و مهمترین خبرهای ورزش بانوان ایران و جهان را با سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

گزارشگر بسکتبال بانوان در گفت و گو با پرسون؛

گزارشگری کار مهیجی برای من بود / این حرفه را با عشق انجام می دهم

شاید اگر چند سال پیش یک خانم رویدادی ورزشی را برای تلویزیون و یا رادیو گزارش می کرد خبری جدید به شمار می رفت اما اکنون خانم های گزارشگر یکی پس از دیگری کار خود را در رشته های مختلف آغاز کرده اند. موضوع گزارشگری خانم ها در ورزش اکنون جدی تر از هر زمان دیگری دنبال می شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب برخی شایعات و اخبار غیرواقعی توضیحاتی را در خصوص پرداخت پاداش‌های معوقعه تیم فوتسال بانوان ارائه داد.

درگفت وگوی اختصاصی پرسون با خواهران قهرمان جهان مطرح شد؛

از اراک تا گرجستان با کاراته کار ۱۳ساله

زهرا سادات حیدری ۱۳ ساله و فاطمه سادات ۹ ساله هر دو دارای کمربند مشکی و دان یک کاراته هستند که در مسابقات کاراته جهانی نوجوانان و نونهالان گرجستان که بصورت مجازی برگزار شد هر دو مقام اول را کسب کردند .
سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی زنان که به دلیل مخالفت همسرش نتوانست تیم ملی اسکی را در رقابت های جهانی همراهی کند با اتفاق بد دیگری مواجه شد.

عضو تیم ملی تنیس روی میز در گفت و گو با پرسون؛

تعویق المپیک برایم مهم نبود/ مرحله اول لیگ برتر را با استرس سپری کردیم

عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: تعویق المپیک برایم مهم نبود اما امیدوارم دوستانم بتوانند در این رویداد مهم ورزشی شرکت کنند و عملکرد خوبی داشته باشند.
دروازه بان برتر فوتسال زنان ایران و آسیا در گفت و گو با پرسون؛

می خواهم شماره یک جهان شوم / ممنوع الخروجی خانم ها جای تاسف دارد

وب‌سایت معتبر فوتسال پلنت که هر سال برترین های فوتسال زنان و مردان جهان را معرفی می کند امسال کاری کرد تا نام زینب کرمی بر سر زبان ها بیفتد. زینب کرمی گلری 20 ساله و اصفهانی است که در تیم مس رفسنجان بازی می کند.