ورزش زنان

آخرین و مهمترین خبرهای ورزش بانوان ایران و جهان را با سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

در فاصله سه ماه تا شروع بازی های توکیو ۲۰۲۰، کمیته بین المللی پارالمپیک، آلبوم منتخب ورزشکاران توکیو ۲۰۲۰ را با هدف ایجاد شور و نشاط در میان مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی، رونمایی کرد.
در قرعه کشی مسابقات پاراتمواندو انتخابی المپیک-اردن؛

راحیه شهاب سهمیه پارالمپیکی را بدست آورد

قرعه کشی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا انجام و رایحه شهاب براساس جدول، سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را بدست آورد و فاطمه دودانگه نیز امروز یکشنبه دوم خرداد برای کسب سهمیه تلاش خواهد کرد.
نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران با درخشش در رقابت های گزینشی المپیک و صعود به فینال، موفق به کسب تنها سهمیه المپیک برای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در المپیک توکیو شد.
حمیده ایرانمنش برکناری خود از سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز زنان را تکذیب کرد.
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران به منظور شرکت در مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا با چهار قایقران امشب راهی ژاپن می‌شود که نازنین ملایی از گیلان نیز جزو ملی پوشان است.
سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی که ماه گذشته در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در ترکیه موفق به کسب مدال برنز شده بود بامداد امروز بهمراه تیم ملی راهی پرتغال شد تا در آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک حضور یابد.
رقابت های وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی آسیا از فردا بعد ازظهر به میزبانی تاشکند آغاز می‌شود و پوپک بسامی نخستین ملی‌پوش کشورمان است که در روز یکشنبه روی تخته این مسابقات می‌رود.
ادامه ماجراهای سقوط فوتبال کرمانشاه؛

زمین گیر شدن زنان فوتبالیست استان در تبریز

سرمربی تیم آرش کرمانشاه گفت: قرار بود در این رقابت ها بازیکنان جوان خودی نشان دهند و برای آینده فوتبال بانوان آماده شوند، اما متاسفانه وجود تعداد بالای بازیکنان لیگ برتری باعث شد تا آنها سرخورده شوند و فرصت خودنمایی چندانی نداشته باشند.
عضو تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: شانس‌مان برای گرفتن سهمیه کمرنگ شده است اما همان‌طور که گفتم با تمام قدرت جلو می‌رویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.
چرا موضوع پخش زنده رقابت های زنان مهم است؟

صدای رسای خانم گزارشگر

خیلی وقت است که ورزش بانوان با اتفاقی روبرو شده که هیجان موجود در برخی از رشته های ورزشی را بیشتر کرده و آن هم مربوط می شود به پخش زنده رقابت ها با حضور گزارشگران زن.