اعلام اسامی نفرات برتر تنیس انتخابی تیم ملی دختران

با پایان رقابت‌های انتخابی تنیس دختران در رده سنی زیر ۱۲ سال، اسامی نفرات برتر این دوره از رقابت ها اعلام شد.
تصویر اعلام اسامی نفرات برتر تنیس انتخابی تیم ملی دختران

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات انتخابی تیم‌ ملی زیر ۱۲ سال از ۷ تا ۱۲ شهریور ماه با حضور تنیسورهای منتخب از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران ، چهار محال و بختیاری ، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان و مازندران برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های زیر ۱۲ سال غرب آسیا که از ۲۹ شهریور تا ۳ مهر سال ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

در ادامه برگزاری رقابت‌های تنیس انتخابی تیم‌ ملی زیر ۱۲ سال ، تنیسورهای نوجوان در روز ششم با هم دیدار کردند. در بخش دختران و با برگزاری ۲ دیدار صبا خیرمنش با نتیجه (۰ - ۶ و ۰ - ۶) مقابل هانا شعبان‌پور پیروز شد و نازنین پاشازاده با نتیجه ۲ بر یک از سد فریماه فرهی‌مقدم عبور کرد.

در بخش پسران نیز سروش معدنیان با نتیجه (۱ - ۶ و ۴ - ۶) مقابل فربد ایمانی بازی خود را واگذار کرد. علیرضا مقدسی با نتیجه (۲ - ۶ و ۵ - ۷) مغلوب دانیال مشتاقی‌فر شد، کیارش صادقی با نتیجه ۲ بر یک مقابل آیریک عابدین‌زاده به پیروزی رسید.

در ادامه و با انجام‌ سایر بازی‌ها ، سروش معدنیان (۳ - ۶ و ۶ - ۷) مقابل دانیال مشتاقی به پیروزی دست یافت و فربد ایمانی با نتیجه (۱ - ۶ و ۶ - ۷) آیریک عابدین‌زاده را شکست داد.

به این ترتیب این مسابقات در بخش دختران و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید و در نهایت صبا خیرمنش، فردخت علیمی، فریماه فرهی مقدم، غزل رضازاده، نازنین پاشازاده و هانا شعبان‌پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۲ سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم های ملی کشورمان را برعهده دارند. سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم‌زاده است.

منبع: ایرنا

336965