کشتی و رزمی

جدیدترین مهمترین اخبار کشتی و ورزش های رزمی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

فردین معصومی بعد از قهرمانی پسرش در مسابقات جهانی نوجوانان می‌گوید که حتی اگر بمیرد باز هم جسمش آرام نخواهد گرفت تا اینکه امیررضا مدال نگرفته المپیک او را از آن خود کند.
پیکارهای مقدماتی پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان شب گذشته به پایان رسید که علی خرم دل در وزن ۵۱ کیلوگرم و سید حسن اسماعیل نژاد در وزن ۷۱ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. همچنین محمدرضا شاکری نیز باید در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد.
نهاوند ایستگاه دوم سفر‌های شهرستانی حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بود که در این سفر در راستای بررسی و حل مشکلات کشتی نهاوند با اهالی گوش‌شکسته این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.
علیرضا دبیر اظهار داشت: بودجه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای کشتی خیلی کم است اگر می‌خواهیم در المپیک موفق باشیم باید با برنامه ۸ ساله پیش برویم و دیدگاه مان المپیکی باشد.
امید نوروزی که به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شده، همراه با تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به مسابقات جهانی خواهد رفت.
تکواندوکار المپیکی وزن ۶۸- کیلوگرم گفت: من متوجه شدم تکواندو را نمی‌توان پیش‌بینی کرد؛ تنها می‌خواهم در روز المپیک بهترین خودم بوده و با هر نتیجه‌ای چه برد و چه باخت از عملکردم راضی باشم و بتوانم توقعی که سرمربی از من داشته را برآورده کنم.
طالب نعمت پور در راستای اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به مسابقات المپیک توکیو افزود؛ جوان‌ها همیشه حادثه ساز میادین بزرگ بوده اند و دور از دسترس نیست تیم ملی فرنگی به موفقیت تاریخی همچون لندن دست پیدا کند.