فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

شروط ابتدایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشورهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به منظور میزبانی از بازی‌های هر گروه، خارج از توان تیم‌ها و فدراسیون فوتبال ایران در مقطع کنونی است.
عادل فردوسی پور در شب اول جشنواره فیلم فجر پرویز پرستویی را در آغوش کشید و همین کار او باعث جنجال شد.حالا او به خاطر این رفتار معذرت خواهی کرد.
وضعیت جسمانی مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران رو به وخامت گذاشت و پزشکان ناچار به انجام اقدامات جدید درمانی برای وی شدند.
در صورت تایید رای محکومیت فدراسیون فوتبال؛

۱۲۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰ از جیب چه کسی پرداخت می شود؟

یادداشت/چنانچه دادگاه عالی ورزش رای محکومیت فدراسیون فوتبال ایران در برابر شکایت مارک ویلموتس را تایید کند، این فدراسیون باید ۱۲۴ میلیارد تومان به حساب این مربی واریز کند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری پرسپولیس مقابل ماشین سازی و توقف سپاهان و صنعت نفت به پایان رسید تا استقلال همچنان در صدر جدول مسابقات باقی بماند.
وکیل باشگاه پرسپولیس معتقد است پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات بودیمیر بسته نخواهد شد و فیفا فرصت دوباره‌ای به سرخپوشان می‌دهد.

باشگاه شارلروا پیامی ویژه برای درگذشت مهرداد میناوند منتشر کرد، اما به اشتباه در عکس تیمی چهره محمدرضا مهدوی را از دیگر بازیکن‌ها متمایز کرده است.

اخبار خوش از بیمارستان فرهیختگان؛

بیماری علی انصاریان رو به بهبود است

اخبار خوشی از بیمارستان فرهیختگان مبنی بر بهبود نسبی حال علی انصاریان، پیشکسوت سرخآبی های پایتخت به گوش می‌رسد.

گزارش پرسون به بهانه درگذشت مهرداد میناوند؛

یازده منهای یک ستاره فراموش نشدنی تیم ملی فوتبال ایران

مهرداد میناوند، ستاره سابق باشگاه پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال ایران پس از حدود ده روز مقابله با ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد و ملت ایران بویژه جامعه فوتبال را عزادار نمود.