فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

بهادر عبدی، بازیکن سابق پرسپولیس تهران که سابقه حضور در تیم های مختلف لیگ برتر فوتبال کشورمان را دارد، معتقد است پرسپولیس در پایان فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد و این تیم یا پیروزی ارزشمند مقابل فولاد به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.
تساوی در ورزشگاه فولاد اصفهان:

زور ذوب آهن به نفت مسجدسلیمان نرسید

از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، عصر روز شنبه اول بهمن ماه جاری تیم نفت مسجد سلیمان میهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود.
علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش آنتورپ در شب برتری تیمش مقابل سرکل بروژ دروازه خود را بسته نگه داشت تا به روند رو به رشدش در این مسابقات ادامه دهد.
با درگیر شدن 80 درصد ریه؛

شرایط جسمانی مهرداد میناوند وخیم است

از بیمارستان لاله تهران خبر می رسد ویروس منحوس کرونا 80 درصد ریه ستاره سابق فوتبال کشور و پرسپولیس را درگیر کرده است و کادر پزشکی و خانواده این بازیکن از مردم ایران درخواست دعا کرده اند.
سامان قدوس موفق شد در دیدار مقابل لوتون گلزنی کند و در نهایت برنتفورد با همین گل بازی را به سود خود خاتمه داد تا امیدوار به صعود مستقیم به لیگ برتر انگلیس باقی بماند.
علی دایی، آقای گل جهان و فوتبالیست سرشناس کشورمان که اخباری مبنی بر پیشنهاد همکاری باشگاه اورتون انگلیس به او منتشر شده است، احتمالا در صورت مثبت بودن مذاکرات با این باشگاه از ایران خواهد رفت.
علی کریمی رئیس فدراسیون خواهد شد؟

تایید صلاحیت ۵ کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال

با گذشت دو هفته از زمان ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال، اسامی ۵ کاندیداهای تایید شده از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام گردید.
تمام پرتغال علیه ستاره ایرانی؛

پورتو بدون طارمی باخت و حدف شد

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، پورتو در غیاب مهدی طارمی برابر اسپورتینگ لیسبون ۲ بر یک شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.
گفتگوی مفصل و خواندنی پرسون با لژیونر فوتسال بانوان ایران؛

فوتسال ایران شایستگی قهرمانی در جهان را دارد/ طرفدار سرسخت پرسپولیس هستم

نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی و لژیونر فوتسال بانوان ایران که سابقه دو قهرمانی در قاره آسیا را دارد و به تازگی به تیم الفتات کویت پیوسته، معتقد است فوتسال ایران لیاقت قهرمانی در جهان را دارد و فدراسیون فوتبال عملکرد مثبتی را در همین راستا و طی سالیان اخیر داشته است.