همسر علی دایی کیست؟/ شایعات درباره او صحت دارد؟

همسر و دختر علی دایی که در حال سفر به دبی بودند، در کیش متوقف و به تهران بازگردانده شدند.

تصویر همسر علی دایی کیست؟/ شایعات درباره او صحت دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، دو روز پیش بود که خبر آمد همسر و دختر علی دایی در حال خارج شدن از ایران بودند که هواپیمای آنها در مسیر دبی، در کیش متوقف شد و به تهران برگشتند. گفته شد همسر علی دایی به دلیل حمایت از اعتصابات در هفته های اخیر ممنوع الخروج شده است و به همین دلیل پرواز آنها در مسیر دبی در کیش نشست و آنها نتوانستند از کشور خارج شوند.

علی دایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این موضوع اظهار کرد: همسر و دخترم امروز از فرودگاه امام خمینی کاملا قانونی سوار هواپیما شدند تا به دوبی بروند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دوبی برگرداندند و در کیش به زمین نشاندند و دختر و همسر من را از پرواز پیاده کرده‌اند اما بازداشت نشدند. الان هم پیگیر کارهای آنها هستم تا از کیش به تهران برگردند.

همسر علی دایی کیست؟

مونا فرخ آذری همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است و چند سال پیش جواهر فروشی به نام «گالری نور» را افتتاح کرد.

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال ۱۳۸۴ در مصاحبه‌ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می‌باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می‌باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می‌باشد، او هشت سال از من کوچک‌تر است.

علی دایی در گفت وگو با عادل فردوسی پور درباره مسائل مختلف زندگی شخصی و فوتبالی خود و ارتباط با همسرش گفت: همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است.

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

منبع: خبرورزشی

444147