فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری پرسپولیس مقابل ماشین سازی و توقف سپاهان و صنعت نفت به پایان رسید تا استقلال همچنان در صدر جدول مسابقات باقی بماند.
وکیل باشگاه پرسپولیس معتقد است پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات بودیمیر بسته نخواهد شد و فیفا فرصت دوباره‌ای به سرخپوشان می‌دهد.

باشگاه شارلروا پیامی ویژه برای درگذشت مهرداد میناوند منتشر کرد، اما به اشتباه در عکس تیمی چهره محمدرضا مهدوی را از دیگر بازیکن‌ها متمایز کرده است.

اخبار خوش از بیمارستان فرهیختگان؛

بیماری علی انصاریان رو به بهبود است

اخبار خوشی از بیمارستان فرهیختگان مبنی بر بهبود نسبی حال علی انصاریان، پیشکسوت سرخآبی های پایتخت به گوش می‌رسد.

گزارش پرسون به بهانه درگذشت مهرداد میناوند؛

یازده منهای یک ستاره فراموش نشدنی تیم ملی فوتبال ایران

مهرداد میناوند، ستاره سابق باشگاه پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال ایران پس از حدود ده روز مقابله با ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد و ملت ایران بویژه جامعه فوتبال را عزادار نمود.
در پی ابتلای سه پیشکسوت فوتبال کشور به کرونا؛

اهالی مستطیل سبز از شرایط حاکم کرونایی بر ورزش می گویند

چیزی در حدود یک هفته از ابتلای سه پیشکسوت فوتبال کشور یعنی حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان به ویروس کرونا می گذرد و به لطف خدا و با گذر زمان شرایط این پیشکسوتان فوتبال ایران کمی بهتر گزارش شده است.
سرمربی فجر سپاسی شیراز:

خیبر حریفی خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، خیبر خرم‌آباد را حریفی خطرناک دانست و در عین حال تاکید کرد که بازیکنانش با آمادگی و اشراف کامل مقابل این حریف سرسخت، صف آرائی خواهند کرد.
تراکتورسازی تبریز با درخشش بازیکنان باتجربه‌اش موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد گل‌گهر سیرجان بگذرد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را دشت کند.
تیم فوتبال استقلال تهران از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در دیداری نه چندان زیبا و در هوای سرد آزادی با یک مغلوب سایپا شد.